Pagina's

12 juli 2012

Het zal hier een paar weken een beetje stil worden, want ik heb onverwachts deze jongedame in de kost. Haar mamma is ziek, haar grote broer en zus mochten met familie mee op vakantie, maar ja... als je 10 maanden bent wordt dat een ander verhaal. En pappa gaat dakkapellen maken in zijn vrije week, dus die had ook geen tijd om de honneurs waar te nemen...dan maar logeren bij Oma.
Ik was een beetje bang dat het een klein drama zou worden, want doordat we zo'n eind bij elkaar vandaan wonen ziet ze Oma maar weinig. Maar ik heb me voor niets zorgen gemaakt. We zijn dikke vriendjes, en het is een heerlijk vrolijk meiske. Alles is best, alles is lekker, en zelfs nat regenen na een boodschap (oma had de regenkap van de wandelwagen thuis gelaten, domme oma) kon de pret niet drukken.
Ik heb nu wel een leuk excuus om veel te handwerken, want dat is gezellig, zo naast de box. Ik geniet ervan en buit het uit zolang het kan :))
Tot later, meisjes. Ik zal wel langskomen, maar reageren komt later wel weer.

15 opmerkingen:

Chris zei

Dag oma en vrolijk klein meisje!! Jullie hebben het vast heel gezellig samen. Dat kan ik wel zien aan dat vrolijke snoetje. Wat dot Rian. Ik hoop niet dat je dochter erg ziek is en ik hoop wel dat ze snel beter wordt, maar het is voor jou natuurlijk verschrikkelijk leuk om zo'n kleintje bij je te hebben en er van te genieten. Je hoeft dan niet naar je ouders of gaat ze dan gezellig mee?
Heel veel plezier!!! Liefs van mij.

Anneke zei

fijn dat ze het zo naar haar zin heeft bij jou! dan kan het heeeel gezellig zijn, zulk gezelschap.

ik hoop dat haar moeder gauw opknapt. handwerkze!

foekie's fashion zei

Oh wat krijg jij een paar heerlijke weekjes met zo', heerlijk lachebekje. Ik wens je heel veel plezier met je kleindochter. Groetjes van JOke

Inge zei

Wat een schattig meisje. Dat wordt genieten voor oma. Beterschap voor de mama van dit kindje!

Corina zei

Oh zo te zien hebben jullie het wel gezellig. Lekker van genieten hoor!

Anoniem zei

Dank u wel mam dat u dit wilt doen!
Ik mis mn meisje (en de andere kids) enorm maar tis voor t goede doel zullen we maar denken....
Liefs Anneke

Klaske zei

Nou dat gaat helemaal goed komen duidelijk te zien dat ze het naar het zin heeft bij jou!
Beterschap voor je dochter en geniet maar lekker naast de box.

Antje uit Urk zei

Wat heerlijk dat je op dit lieverdje mag passen! Maar voor je dochter is dit minder leuk, ziek zijn en dan ook de kinderen nog uit logeren brengen...sterkte voor haar en snel beterschap!
groetjes,

Ineke zei

Wat een heerlijk meisje, dat doe je dan weer goed, of niet dan, zo'n vrolijk kind in huis. Heel veel plezier met oppassen!!!En geniet van je handwerken, nu mag het i.d.d.
Groetjes

Lida zei

Hoi Oma,
Geniet maar van dit beeldschone meiske, ze wordt gauw genoeg groot en dan wil ze vast niet meer in de box! Beterschap voor haar mama, fijn weekend,
lida

tiny zei

Geniet er van Oma, je weekje is zo weer voorbij.

Marianne zei

Een onverwacht moment. Heerlijk om op dit mooie meisje te passen en te genieten naast de box met een handwerkje.
Beterschap voor je dochter toegewenst.
Lieve groet, Marianne K.

Ansje zei

Ik zie je zitten naast de box Rian. Wat een droppie van een meisje! Lachbekje! Geniet ervan!
Groetjes Ansje

noofs zei

Wat een vrolijk lachebekkie :-)) Heerlijk zo'n meidje over de vloer. Geniet maar fijn. Beterschap voor mama van meisje!!!

sylvia zei

Wat een lieverdje, vrolijke toet!! Lijkt op oma, zeker........;)
Geniet maar van haar!!!
groetjes, Sylvia