Pagina's

4 juli 2012

Beloofd...

Ik zou jullie mijn vilthuisje nog laten zien. Een foto binnen met lamplicht werd helemaal niets, dus ik heb op het zonnetje gewacht en hem buiten op de kiek gezet.
Hier dus de voor- en achterkant en de 2 verschillende zijkanten. Aan de binnenkant heb ik wat zakjes gemaakt voor de dingen die ik graag bij de hand wil hebben, zoals tornmesje, potlood, schaartje en liniaaltje. Het is de bedoeling dat het voor kleine handwerkprojectjes gebruikt wordt, dus de inhoud zal nog wel eens wisselen.




Ook heb ik het derde borduurtje van de SAL "pots of love" afgemaakt. Nog geen idee hoe ik ze ga verwerken, maar voorlopig is het heel leuk om te maken.
En dan heb ik een vraag aan de breisters onder ons: Hebben jullie wel eens met bamboegaren gewerkt, en hoe vond je dat? (voordat ik een heel pakket koop, en het héél vervelend blijkt om te verwerken :) )
 En om af te sluiten nog een collage van alle verschillende klaprozen/papavers die zich in de loop van de tijd in mijn tuin genesteld hebben. Ik weet het: onkruid.... maar zijn ze niet mooi? Eerlijk gezegd 'spaar' ik ze, en ben er best zuinig op.

Fijne dag nog, allemaal

14 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een leuk huisje van vilt, mooi gemaakt. En het borduurtje is ook heel erg mooi aan het worden. Oh, die papavers zijn zo mooi, ik heb ze ooit gehad in mijn tuin, ze zijn nu allemaal weg, jammer genoeg.
Groetjes

Antje uit Urk zei

Geweldig onkruid Rian! lekker zuinig op zijn! Ik hoor hier voor het eerst van bamboegaren. Mooi fijn borduurtje zie ik daar! En het huisje is erg lief.
groetjes,

Chris zei

Oh Rian, dat is een huisje om te snoepen!! Wat een enigerd. Heb je daar niet met heel veel plezier aan gewerkt?
En laat dat onkruid maar lekker groeien en bloeien. Zó prachtig.

Klaske zei

Nee hoor geen onkruid, onkruid is alles wat je niet in de tuin wilt hebben,maar dezen wil iedereen wel in de tuin toch?
Leuk huisje!!

Yvonne aka sommeke zei

Oooh, dat huisje is schitterend! Ik heb het in het boek ook al zo bekwijld!
En wat een fijn borduurwerk!

Corina zei

Wat een gaaf huisje zeg! (echt mijn kleuren ;-) ) Leuke borduurtjes, en klaprozen heb ik ook, een paar echte papavers, maar ook de gewone wilde klaprozen - en ik kan het maar niet over mijn hart krijgen ze weg te doen!

Johanna Zweden zei

Wat een enig huisje super
mooi borduurwerkje en wat een schitterende bloemen collage lekker fleurig
Groetjes Joke en een hele fijne dag

Anneke zei

wat een leuk huisje! ik had het nog niet eerder ergens gezien. heel handig.

borduren zonder specifiek doel, daar ben ik ook heel goed in :-)
mooie klaprozen, ik had gisteren ook zo'n beauty voor de camera.

Elizabeth zei

Een schat van een huisje..., anders kan ik het niet zeggen! Of het moet zijn "wat een droppie..."
Echt, ik vind het superleuk!
De pots of love heb ik ook al een paar keer gezien; prachtige motiefjes hoor... Is het een soort SAL?

Groetjes, Elizabeth

foekie's fashion zei

Leuk hoor dat huisje, en een leuk borduurtje weer af. Ik vind bamboenaalden fijn breien hoor, ze zijn erg soepel in gebruik. Je onkruid is ook prachtig! Groetjes van Joke

sylvia zei

heb geen ervaring met bamboegaren! Maar vind je huisje een droppie!!!

Corrieneeltje zei

Wat een schattig huisje! Enig om je spulletjes daarin te bewaren en je klaprozen zijn prachtig, verdienen een betere naam dan onkruid vind ik. Bij jou worden ze op waarde geschat.

Anoniem zei

ach wat een lief huisje heb je gemaakt en bamboe garen is heerlijk zacht om mee te breien of haken baby's en alle gevoelige huidjes zijn er gek op het heeft alleen een wat losse twijning maar het voelt heel prettig in je handen.....

noofs zei

Wat een prachtig huisje :-))