Pagina's

29 augustus 2012

Eerlijk is eerlijk...


Zoals ik wel verwacht had: de broer van Mirte keek met schele ogen naar die leuke gymtas van zijn zus. Maar hij heeft er zelf nog geen een nodig voor school, dus Oma heeft voor hem iets anders gemaakt. Zijn kamer wordt binnenkort opgeknapt/aangepast, en ik maakte voor hem alvast een leuke nekrol voor op zijn bed. Het moet een kamer worden in de sfeer van vliegtuigen, met een militair tintje, dus heb ik dit voor hem uitgezocht. Aan de kopse kant een leuk label met een heli erop, en aan het lusje moet nog iets 'bungelen'. Zoals het schoentje van Mirte. Ik zit te prutsen aan een klein vliegtuigje, maar heb geen patroontje, dus moet het even uitproberen. Gaat wel goed komen. :)

Hij heeft alleen nog maar een foto gezien via de mail, maar was er helemaal blij mee. "Wanneer komt u weer eens, oma?"
Tja, door de afstand en oma's drukke dagen moet Hanno er even op wachten.





9 opmerkingen:

Chris zei

Geweldig Rian! Leuk is dat hè, om iets voor je kleinkids te maken. het werkt altijd aan 2 kanten. Hoe is Hanno? Ik vind het maar een stoer kussen hoor, echt leuk bedacht. Dagdag, liefs van mij.

Anneke zei

mijn zoon heeft inmiddels al 2 ronde kussentjes, hij vindt ze heerlijk! Deze zou goed op z'n kamer passen, hij heeft camouflagegordijnen...

Echt leuk wat je bedacht hebt, ik denk dat kleinzoon heel tevreden is met z'n oma.

Anoniem zei

wat een super stoere kussenrol , ik snap best dat hij niet kan wachten om het op zijn bed te leggen.

tiny zei

harstikke leuk . Hanno boft maar met zo'n Oma.

Lida zei

Leuk! Geen wonder dat hij al zit te wachten op een bezoek van zijn handige oma! Groetjes
Lida

Tineke zei

Super stoere nekrol heb je gemaakt, ik kan me voorstellen dat hij uitkijkt naar je bezoek.
Groetjes Tineke

Elizabeth zei

Wat leuk gedaan, Rian! O ja, dit is waar jongens van houden op die leeftijd...

Groetjes, Elizabeth

corrie zei

hallo rian wat stoer dit is echt iets voor je kleinzoon
wat zal hanno blij zijn
als hij dit meesterwerkje krijgt
groetjes corrie

sylvia zei

hey, lieve oma ben je!!!
groetjes, Sylvia