Pagina's

15 augustus 2012

Jammer...

Weer iets nieuws van Blogger? Hebben jullie dat ook, dat je niet meer de foto's kunt vergroten en dan van de een naar de ander klikken? Ik moet als ik bij jullie kijk elke foto apart weer wegklikken voordat ik een volgende kan openen.
Lastig, en ik vind het ook niet netjes van Blogger om zulke veranderingen stilzwijgend door te voeren. Het was heel fijn dat je alle foto's op de blogs achter elkaar kon bekijken.... Ik hoop tenminste dat het niet aan mijn inmiddels al wat ouder wordend computertje ligt....


En dan toch nog even een foto van de manier waarop ik mijn siggies aan elkaar wil gaan zetten.
Wat vinden jullie ervan??

En tijdens het haken van een poppenwinterjasje kreeg ik bezoek van een inspecteurtje... hij nam de tijd hoor. Het hele haakwerk werd bewandeld :)

Fijne week nog, allemaal


Inmiddels weet ik dat anderen geen last hebben bij het openen van de foto's, dus Blogger treft geen blaam. Maar wat het dan wel is??? Heb ik zonder erg iets aan de instellingen veranderd?? En weet iemand wat dat zou kunnen zijn? Want alles wat zich in de ingewanden van mijn computer afspeelt is voor mij 'grijs gebied'  :-(
Wie kan me helpen om dat weer in orde te brengen???

9 opmerkingen:

Anneke zei

ik heb er (nog) geen last van: ik kan de foto's gewoon achter elkaar bekijken.

Je siggy-quilt lijkt me heel mooi worden zo, met die schaduwranden! Leuk!

Chris zei

Daar heb ik ook geen last van hoor Rian, ook op jouw blog gaat het goed.
Ik vind het een super manier om je siggy's aan elkaar te zetten. Met schaduw, wat een enig idee!!
Was je inspecteurtje tevreden? Denk van wel, want dat kan toch ook haast niet anders.
Lekker warm hè vandaag!!! Laten we er maar van genieten. Dagdag.

yvon zei

Je moet even naar de instellingen gaan en dan onder "berichten en reacties"

Achter:: afbeeldingen laten zien met lichtbak" moet JA staan

Succes....

Tineke zei

Hoi Rian,
ik heb er geen last van hoor, kan gewoon doorklikken.
Je siggies op deze manier aan elkaar zetten is heel mooi, gewoon doen.
Heb jij je nog opgegeven voor workshops bij Wilma?
Groetjes Tineke

Anoniem zei

mooi je siggies met zo'n raster en ik heb een hele tijd gehad dat ik de foto's alleen in streepjes zag en moest ik ze aanklikken om te kunnen zien wat er op de foto stond en nu is dat weer weg ? Ik snap ook niet veel van comp ze leiden soms een eigen leven....

Elizabeth zei

Rian, ik heb het soms... En ik kan er ook geen staat op maken bij welke blogs wel en niet. Het wisselt heel vaak. Ik trek me er maar niks van aan..
Grappig inspecteurtje; was alles naar wens van meneer?

Groetjes, ELizabeth

tiny zei

leuk je siggy zo aan elkaar te maken.
wat jij omschrijft heb ik niet zou ook niet weten hoe dit op te lossen.

corrie zei

hallo rian wat een leuk idee voor je siggy ik zie dat het zo wel goed gaat komen
hier oke druk met verbouwen groetjes corrie

Yvonne aka sommeke zei

Die manier van siggies verwerken heb ik nog niet gezien, origineel en mooi!
Over het foto-probleem durf ik ook niks te zeggen. Soms lost het vanzelf weer op!