Pagina's

5 februari 2013

Affo 2

Dit borduurwerk lag ook al erg lang voor 2/3 af. Het was een oud prentje waarvan ik een borduurpatroon had gemaakt. Het is de bedoeling dat het in de deksel van een (nostalgische) doos wordt verwerkt. Het moet een vakkendoos worden, en ik wil hem aan de maat van het borduurwerk aanpassen, zodat het een mooi geheel wordt. Nou... dat is dus nog niet zo ver, maar het borduurtje ligt in ieder geval klaar.
Ik heb vandaag weer eens heerlijk op de kleine Crista mogen passen. Nog steeds klein, natuurlijk, maar wat een verschil met "toen", toen ze een paar weken bij mij logeerde. Mevrouwtje loopt als een kievit, en laat zich de kaas niet van het brood eten door grote broer en dito zus. (die overigens dol op hun zusje zijn)
Morgen heb ik een dagje helemaal voor mezelf, dus ik ben van plan om na wat huishoudelijke klusjes een flinke ruk aan de Tilda-quilt te geven. Nou ja... figuurlijk dan, hè.
De resultaten hoop ik aan het eind van de week te laten zien.

Gezellige handwerkdagen, iedereen.

9 opmerkingen:

Tineke zei

Wat een mooi nostalgisch borduurwerkje, prachtig.
Gezellig een dagje oppassen op je kleindochter, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je morgen ook wel zult vermaken :)
Groetjes Tineke

Tineke Machiela zei

ziet er heel mooi uit...en ik wens je morgen een gezellige dag samen met de Tilda quilt:)

Corina zei

Wat een mooi borduurwerk! Geniet van je handwerkdag morgen.

Conny's-blog zei

Een mooi borduurwerk zeg en lekker quilten morgen...............liefs.Conny

Lida zei

Schattig! Wat een leuk borduurtje en bij de Action hebben ze een heel mooie doos met vakjes waar zij misschien wel inpast! Succes met je steekjes,
Lida

Chris zei

Je hebt dat patroon zelf gemaakt Rian? Dat vind ik vreselijk knap! Hoeveel kleurtjes heb je er in verwerkt? Het ziet er zo fijntjes uit. Hoe groot is het? Je hebt wel vaker dozen gemaakt toch. Dat is mooi om een doos helemaal aan te passen. Dat wordt een juweeltje.
Wat heerlijk dat je zo van je kleindochtertje hebt genoten. Ze groeien en veranderen snel hè! Heerlijk dag morgen en ruk niet te hard hoor. Liefs.

Johanna Zweden zei

Wat is dit schitterend
Fijne maandag groetjes Joke

sylvia zei

en, is de flinke ruk aan je Tilda quilt gelukt: ik hoop het voor je!!
Leuk, he, oppassen en die ukken een dagje voor jezelf hebben?!

corrie zei

hallo rian wat een mooi borduurwerkje groetjes corrie