Pagina's

21 februari 2013

Kon het toch niet laten

Om een klein projectje tussendoor te proberen. Ik heb al tijden een paar beugeltjes liggen, (eentje zelfs van zilver, zo mooi) maar wist nooit hoe je daar nu een portemonneetje aan moest maken. Tot ik een poosje terug een duidelijke beschrijving tegenkwam. Eerst maar eens geprobeerd op een heel eenvoudige toer, zonder toeters, bellen of kraaltjes, maar gewoon met dun haakgaren in vasten. En dit is het resultaat. Vind hem zelf toch wel grappig geworden. Ik heb beursjes altijd leuk gevonden. Nou... wel een kleintje, maar toch een affo. (het is tenminste niet half-af in een doosje verdwenen :-))
Verder heb ik een chaotische week achter de rug, met heel veel autorijden en weinig handwerk. (word er gewoon een beetje chaggerijnig van, erg hè). Nog één drukke dag, en dan een zaterdag met helemaal níets! Heerlijk vooruitzicht.
Toen ik vanmiddag thuis kwam stonden er een paar kerels in mijn voortuin te spitten; 2 grote gaten en nog eentje in het trottoir ervoor, om de befaamde glasvezelkabels aan te leggen. Wat zullen we nú snel surfen in de toekomst.

UPDATE

Er werd gevraagd waar ik het patroontje vandaan had, maar ik heb geen mailadres of blog van de vraagster, dus ik plaats de link maar even HIER. Misschien zijn er meer die het eens willen proberen.

8 opmerkingen:

Chris zei

Het is hartstikke leuk geworden! Lijkt me nog best lastig hoor. Maar je hebt nu toch voor elkaar.
Ik hoop dat een heerlijke rustige zaterdag zal hebben en dat je echt even kan bijkomen van alle gedoe en heen en weer gerij. Ook een beetje om jezelf denken hoor Rian, je moet nog veeeeeeeeeeeeeel langer mee!! Liefs van mij.

Conny's-blog zei

Het beursje is schattig geworden zeg...............liefs.Conny

Mafke zei

wat is die mooi.
Kun je me zeggen waar ik het patroontje kan vinden?

Mafke zei

@rian,
sorry dat je mijn emailadres niet hebt. Ik dacht dat het automatisch zichtbaar werd in mijn google profiel.
hartelijk dank dat je ondanks daardoor toch de moeite hebt genomen om een link bij je blog bericht te plaatsen. Zeer attent!

Gert zei

Wat leuk geworden zeg, goed gedaan!

sylvia zei

wat een schatje!! En heel veel plezier met je vrije tijd!!! Geniet ervan......

Sabine.v zei

Bedankt om deze link met ons te delen. Je maakt hele leuke gebruikbare accessoires. Mirte zal in de wolken zijn met de roze sloefjes.

Ria, zei

Dag Sabine, bedankt voor je leuke reactie. En ja, ik vind het wel belangrijk dat iets 'bruikbaar' is als ik er een hoop tijd insteek.
En samen delen is natuurlijk altijd fijn.
Groetjes (ik hoop dat je dit nog leest)