Pagina's

2 februari 2013

Tadaaa!!!


Beginnetje

Mijn eerste (grote(re)) affo in 2013. Ik zei al dat ik een heleboel "moet ik eens afmaken" projecten aan wilde pakken, en dit is de eerste affo. Mijn schoondochter was deze week jarig, en dat was een goede stimulans om er vaart achter te zetten. Zo begon het... met een paar probeerblokken.

De stofjes waren ooit gebruikt voor opdrachten tijdens Gretha's opleiding, en ik stelde voor om er een quilt van te maken.

Met hier en daar een lapje van mezelf, voor de kleurverdeling en de afwisseling is het een gezellige fleurige quilt geworden. Ik heb er haakwerk, frivolité, kantklossen, borduurwerk en applicatie in verwerkt.
Het schiet al op...


Ik heb niet de ruimte om hem helemaal goed in beeld te krijgen, dus maar even in tweeën gefotografeerd.















De bies hangt klaar...













Bovenste helft








Onderste helft









Totaalplaatje... ongeveer, dan toch.





Label







 Hier wat close-ups van een paar extraatjes.
Gelukkig vond ze hem prachtig, en was ze er blij mee.
Hè, dat geeft gewoon een opgeruimd gevoel.
Eén projectdoos is leeg.
Nu wil ik mijn schouders onder de Tilda-quilt zetten. Daar ben ik ook al een mooi stuk mee op weg, dus dat wordt dan de volgende affo.

Fijn weekend, iedereen. (Voor zover dat mogelijk is, want hier en daar zijn grote (gezondheids)zorgen. Voor diegenen: Héél veel sterkte!)




10 opmerkingen:

Chris zei

Wat een heerlijk onderwerp voor dit logje: een hartgrondig Tadaaa!!! Hij is hartstikke leuk geworden. Goed dat je die lapjes hebt gered en wat enig, die speciale accenten er in. Allemaal dingen die helemaal 'jij' zijn.
Op naar de volgende Affo! Maar eerst een fijn weekend. En ja, ik kwam het vreselijke bericht ook tegen. Moet er voortdurend aan denken. Liefs van mij Rian.

Tineke Machiela zei

meis ik vind em heel goed geslaagd
hij is harstikke leuk mooi enz.
wat zal ze hem/haar mooi vinden

goed weekend

anneke zei

super leuk!! echt een goed idee, niet te ingewikkeld, maar het resultaat zal iedereen aanspreken!

Conny's-blog zei

Lekker er van genieten nu, weer een quilt klaar, heerlijk toch..............liefs.Conny

Berkeboom zei

Ziet er prachtig uit. Groetjes Gré

Elizabeth zei

Een affo..., en wat voor één!
Je hebt er een superquilt van gemaakt door een ook nog verschillende technieken in te gebruiken. Helemaal uniek!

groetjes, Elizabeth

tiny zei

Geweldig!!!! wat is hij mooi geworden.

Ineke zei

Wow, dat lucht op en wat is tie mooi geworden!!! Super leuk cadeau geworden!
Goed weekend

Johanna Zweden zei

Wat en gezellig blogje en wat een mooie dingen allemaal wat je hebt gemaakt
Fijne maandag groetjes Joke

Antje uit Urk zei

Wat leuk die extraatjes in de blokjes! Dat maakt het speciaal. Heel mooi Rian, hier kun je trots op zijn!
Groetjes,