Pagina's

27 juli 2013

Gelukkig....

In allerlei opzichten. Allereerst gelukkig omdat ik eindelijk (zij het provisorisch) weer aangesloten ben op het wijde web, en dus een berichtje kan plaatsen. De overgang naar glasvezel liep niet helemaal vlekkeloos, en ik kon ook een paar dagen niet telefoneren. Maar dat is gelukkig weer in orde, want ja... met je verjaardag is het toch wel handig, die telefoon.

En ook gelukkig omdat ik zo'n heerlijke verjaardag
heb gehad. Meestal hangt die er maar zo'n beetje bij... wie niet op vakantie is, komt... maar ja, midden in de zomer zijn de meesten in verband met schoolvakanties toch 'de hort op'. Maar deze keer heb ik genoten van heel de dag kinderen en kleinkinderen om me heen, heerlijk met elkaar in de tuin geluncht, bijgepraat, vakantieverhalen, want zoon en schoondochter waren de nacht voor mijn verjaardag thuisgekomen uit Frankrijk, dus die hadden prachtige foto's en dito verhalen. 's avonds ook nog heerlijk buiten gezeten met visite. Het was echt een topdag.!

Ben ook goed verwend met een prachtig persoonlijk cadeau van mijn jongste dochter, een hele leuke lijst met bovenin een mooi gedicht, het middengedeelte leuk opgepimpt, en onderaan foto's van de kleinkinderen. Zo leuk! die krijgt een ereplaats; en ook nog leuke fatquarters.

Zoon en schoondochter brachten uit Frankrijk een prachtige set theedoeken mee met lavendelborduurtjes erop. Veel kaarten en cadeaubonnen, van mijn vriendin een heerlijke set lavendel badspullen. Kortom: ik voel me helemaal verwend.

 Gisteravond laat nog werk gemaakt van de internetaansluiting. En Ooooohh.... Die lieverd van een Chris had mij voor het voetlicht gehaald. Ik had het al warm, maar dat werd nog erger toen ik haar logje las. (Lieve Chris, de tranen zaten hoog hoor) En wat een resultaat! Zoveel felicitaties op mijn blog.

DANK JULLIE WEL ALLEMAAL, DIE OP CHRIS' OPROEPJE REAGEERDEN!!!

Zó leuk.
 


 
En heb ik nu ook nog iets gedaan in de afgelopen tijd? Jawel, maar niet zoveel eigenlijk. Ik vind warmte heerlijk, maar dit is wat te veel van het goede. Kan er ook niet zo goed meer tegen, en ben een beetje uitgevloerd geweest.

Nu regent het heerlijk, en dat brengt meteen verkoeling. Maar dit heb ik in ieder geval wel gedaan: Een paar logjes terug had ik het over de kleine gehaakte teenslippertjes. Nu dit was het resultaat. Ze hangen hier allemaal aan een mandje met trakteersnoep, waar mijn kleindochter de klas mee mocht trakteren. Teenslippertjes voor de meisjes, gewone slippers voor de jongens. Het is erg leuk geworden, en mijn dochter had heel veel leuke reacties gehad van moeders.


 En nu geniet ik nog een poosje na, ga de was van mijn ouders strijken, en vandaag ook daar nog even langs. Ze wilden voor de drukte niet op de dag zelf komen, maar volgende week ga ik ze een daagje hierheen halen. Ik hoop dat we dan toch nog lekker buiten kunnen zitten.

En nu wens ik iedereen nog een goed weekend toe.



9 opmerkingen:

Chris zei

Ha die Rian!! Wat een heerlijk logje is dit, zó blij en opgetogen. Je hebt prachtige cadeau's gekregen. Die lijst met dat gedicht vind ik echt héél mooi.
Ik ben ook helemaal ondersteboven van die slippertjes! Wat verschrikkelijk leuk en origineel. Jij houdt van dat kleine hele fijne werk! Prachtig. Nu maar heerlijk nagenieten tijdens een fijn weekend. Dagdag, liefs van mij,
Chris

Ineke zei

Nogmaals gefeliciteerd en wat fijn dat je nu een super verjaardag hebt gehad met de kinderen/kleinkinderen en verder bezoek. Leuke verrassing van Chris hé? En wat een schattige cadeautjes heb je gehad, je "klinkt" helemaal blij, zo'n leuk blogje. Mooie foto's heb je gemaakt!En die slippertjes, wat ontzettend leuk zijn die geworden, knap hoor!!!
Groetjes en fijn weekend!
Geniet nog maar lekker na!!!

Ineke

Tineke Machiela zei

Nog van harte Rian met je verjaardag en je bent niet vergeten zo te zien:) en wat een mooie theedoeken zijn dat zeg..
wens je nog een fijne dag en tot weer:)

Conny's-blog zei

Wat een gezellig blogje is dit zeg. Nog gefeliciteerd en je bent heerlijk verwend zeg en leuke dag gehad. En wat een leuke slippertjes heb je gemaakt...............liefs.Conny

Corina zei

Nog van harte gefeliciteerd, wat ben je heerlijk verwend! Nu lekker nagenieten.

Elizabeth zei

Het straalt van je berichtje af dat je je gelukkig voelt, Rian.
Ik vind het top voor je!
Wat je van Chris schrijft, geldt volgens mij ook voor jou... en wie goed doet, goed ontmoet!
Geniet nog lekker een poosje na van al je leuke cadeaus en verwennerijen en vooral van de warme herinneringen!

Groetjes, Elizabeth

tiny zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je hebt genoten. En bent heerlijk verwend. Het gedicht met de foto's vind ik prachtig, en je teenslippers WAUWH!!! wat prachtig. Geniet nog maar even na en hoop dat je met je ouders net zulk mooi weer treft. Groeten Tiny

Johanna Zweden zei

Nog gefeliciteerd Rian, wat een schitterend cadeaus heb je gehad
Liefs Joke

Floor zei

Je bent heerlijk verwend met leuke kadootjes. Heerlijk is dat hè, pakjes krijgen en dan nog niet weten wat er in zit.
Die slippertjes...... wat beeldig!
Wat zullen de kinderen blij zijn geweest dat ze er allemaal één kregen.
Groetjes,
Floor