Pagina's

4 juli 2013

Zo heerlijk....

Om midden tussen de kersenbongerds te wonen. Het kersenseizoen is weer geopend. Vroege kersen, late kersen...varickse zwarte, mierlose zwarte, hollanders, hedelfingers... spaanse kersen, (die overigens niet uit Spanje komen) ... lekker snoepen in de boomgaard. Ik geniet altijd van deze weken, want ik ben dol op kersen. Maar zo'n vierling ben ik toch niet zo vaak tegengekomen. Leuk toch?
En ik had weer een tussendoor werk... ja, sorry.. ik weet het... ik moest het eigenlijk niet doen, maar iemand had een steuntje in de rug nodig, dus heb ik dit hart geborduurd. Mooi stofje voor de achterkant, met een kantklosvogeltje erop, en een bedel er onderaan met de tekst "Never, never give up"


Ze was er heel blij mee, en gaf hem een plaatsje waar ze elke dag de bedel kan zien. Natuurlijk heb ik vergeten een foto te maken toen het af was, maar ik zal vragen of de ontvangster dat nog even doet, en dan laat ik het alsnog hier zien.

8 opmerkingen:

Corina zei

Mooi hart! Geniet van de kersen - heerlijk!

Mir zei

wat een schattig hartje, wat leuk om zoiets te krijgen! Dank je wel voor je reactie op mijn blog over de bies. Ik dacht zelf al wel dat schuin snijden voor ronde vormen toch beter is. Ik ga dit zeker nog eens proberen. Ik ben gewoon in dat soort dingen niet handig. Maar je bent nooit te oud om te leren. Niet teveel kersjes eten he? hihi
groet, Mirjam

Elizabeth zei

Oh... jammie die kersen! Lekker slagroom en ijs erbij Rian...., doe je mee?
Je laat een prachtig hart zien, dat is veel werk geweest!

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Chris zei

Ik denk dat juist zulke tussendoortjes prioriteit hebben! Er is toch niets mooiers dan iemand met zo'n prachtig handwerkje een hart onder de riem te steken. Je bent een lieverd Rian en geniet jij maar heerlijk van al die kersen! Je vierling is heel bijzonder.

tiny zei

Lief van je hoor dat je daar de tijd voor nam en het is een heel mooi hart geworden. Heerlijk die kersen en dan het liefst met een toefje slagroom. Fijn weekend Tiny

Floor zei

Wat een schitterend geborduurd hart heb je gemaakt!
Kan me voorstellen dat de ontvanger daar heel erg blij mee is met zo'n mooi persoonlijk cadeau.
Een vierling kers.... nog nooit gezien nee.
Ben ook zo gek op kersen, eet ze nu elke dag.
Vroeger deden we de tweeling kersen over de oren hangen, als een soort oorbellen.
Herinneringen....
GRoetjes,
Floor

Antje uit Urk zei

Mmmm kersen!
Mooi borduurtje Rian, ik hoop dat de ontvanger gauw opgefleurd is! Lief dat je dit gemaakt hebt!
groetjes

sylvia zei

wat een mooi borduurtje!!
Lief dat je dat tussendoor doet, het lijkt niet veel maar kost altijd meer tijd dan je denkt: je bent een lieverd!!
groetjes, Sylvia