Pagina's

19 november 2013

Siggiepost

Vorige week ontving ik ook weer eens een zacht vlopje. De siggies staan al een poosje op een (erg) laag pitje, en ik ruil alleen als ik een verzoek krijg, zoals nu van Heidi uit Duitsland. Dus er is er één onderweg naar Duitsland, als antwoord op deze zonnige siggie. 't Is altijd weer leuke post om in de bus te vinden.
Verder zie ik zoveel leuke shawls voorbijkomen, dat ik ook begonnen ben aan een colshawl. Dikke wol, naalden 9, dus schiet lekker op. Foto komt wel als hij helemaal af is.

Morgen is het weer mijn oppasdag bij mijn dochter. Dus dat betekent vroeg op en vroeg de deur uit. Maar wel heel leuk om met dat kleintje bezig te zijn. De oudste is deze keer ook thuis, ziek, dus ik denk dat ik me niet hoef te vervelen. 

4 opmerkingen:

Annelies zei

Een leuke siggy !

Lida zei

Zo gaat het bij mij dus ook! Maar het is wel een heel leuke! Groetjes
Lida

tiny zei

Wat een vrolijke siggie, en wat een sfeervol blog heb je er van gemaakt. Groeten Tiny

Chris zei

Wat een heerlijke vrolijke siggy! Enig stofje gebruikte ze.
Het weer voor lekkere warme sjaals komt er nu echt wel aan, dus ga maar lekker door met breien.
Had je een goede dag vandaag en is de zieke al weer wat opgeknapt?