Pagina's

17 maart 2014

Siggie, en een halve affo...

...en een mooi voorbeeld van "het blauwe uur". (Vind ik dan...)  Hij stond een poosje geleden in de weekkrant, en ik had hem uitgeknipt omdat ik hem prachtig vind... verstild... Wilde hem gewoon even aan jullie laten zien. Het is een wonderlijk moment in de natuur.
l' heure bleue
 Deze fleurige siggie kwam uit Ouddorp, van Hannie Tanis. Dank je wel, Hannie, hier word ik vrolijk van.
 
 En eindelijk is dit borduurwerk klaar. Het is heel fijn beige/grijs aida, en ik heb er patronen van de vernaaide linten van het Marker borduren voor gebruikt. Het zit provisorisch in de deksel, om even te zien hoe het staat.  Er komt nog een glasplaatje over, en dan moet ik hem netjes opspannen.
 
   Aanstaand weekend ben ik een paar dagen weg. Naar "mijn huisje-in-het-bos", om daar de (25e) verjaardag van mijn jongste zoon te vieren met alle kinderen en kleinkinderen. Dat vergt aardig wat voorbereiding en planning, dus ik denk niet dat er van de week nog geblogd wordt. Ik neem mijn fototoestel mee, dus ik hoop dat ik niet vergeet om hem te gebruiken. (en ik hoop ook dat het droog blijft...)

Tot dan!

8 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtige siggie! Prachtig borduurwerk in een mooi doosje! Fijne dagen en alvast gefeliciteerd met jongste zoon.

Liefs, Ineke

Chris zei

Bijzonder, dat 'blauwe uur', heel mooi! Bijzonder ook je prachtige borduurwerk. Wat een schatten maak jij toch en dat bedoel ik letterlijk.
Die siggy is zo heerlijk fris en vrolijk, natuurlijk word je daar blij van. Net zoals het vooruitzicht van jullie weekend. Wat leuk dat jullie dat doen, met de hele familie! Dat zegt wel wat Rian! Geniet ook alvast maar van de voorbereidingen hoor, kost wel energie, maar ik hoop dat je daar ook blij van wordt. Alvast heel heel veel plezier gewenst en mooi weer!! Dagdag, liefs van mij.

sylvia zei

zeker mooie foto!!
ook mooi borduurwerk, maar uh....halve affo??? Een haffo, dus.........grijns!!
Heel gezellig weekend alvast!!!
liefs, Syl

Floor zei

Mooi borduurwerkje, heel fijntjes.
Fijn weekend gewenst en vast gefeliciteerd met je zoon.
Het wordt droog het weekend maar wel fris zeiden ze net op t.v.

Annie Kingma zei

Heel fijntjes je borduurwerkje.
Leuke en lieve siggy, ik heb van haar ook een siggy in mijn album
Alvast gefeliciteerd met de jarige zoon
Groetnis Annie

tiny zei

Wat een lief borduurwerkje. Een heel gezellig weekend en alvast gefeliciteerd. Heb mooi weer voor je besteld Groeten Tiny

corrie zei

hallo rian wat een mooi borduurwerk gefeliciteerd met je zoon en ik hoop dat je een gezellig weekend hebt met al je kids liefs corrie

Johanna Zweden zei

Ik loop zo achter met blogjes, dat ik wel lees, maar even zo een fijn weekeinden toe wil wensen
Groetjes Joke