Pagina's

6 december 2014

Geen pakjesavond.... tóch pakjesavond!

Ik had me gisteren al ingesteld op een rustig avondje, en was net naar boven gelopen om lapjes te snijden voor de kompasquilt, toen ik dacht dat ik iets hoorde.... Even luisteren... nee, niets meer. Verder maar. Toen: een appje.... "Laat u de sint buiten staan?" Ik naar beneden, ruk de voordeur open... niemand!
Maar wel een doos, netjes ingepakt in sinterklaaspapier, met een gedicht erop geplakt.
Doos mee naar binnen, en even later wordt er gebeld en stapt er een lachende dochter binnen. Die was ruim een uur komen rijden om haar moeder te verrassen. Zo lief!
En een verrassing wás het. Hier had ik helemaal niet op gerekend.


Vier hele mooie bolletjes katoen, een enig vogelvoederkopje, iets lekkers om te snoepen, en nog wat knutselspulletjes. En dat groene doosje... tja, dat was nog leeg, omdat de postbode de inhoud niet op tijd af had kunnen leveren, dus ik heb ook nog iets te goed!
Dank je wel, DD3!!!
De verrassing was compleet met een hele gezellige avond.

8 opmerkingen:

Greet zei

😊

Ineke zei

Wat een heerlijke verrassing!!!
Liefs, Ineke

sylvia zei

Wat een leuke verrassing!! Wat zijn dochters toch bijzonder, he?!
Wij genieten er van, liefs, Syl

tiny zei

Wat een lieve verrassing!!! Helemaal top van je dochter. Fijne zondag Tiny

Annie Kingma zei

Wat gezellig, en echt een verrassing
Leuke cadeautjes, en nog eentje in het vooruitzicht.
Groetnis Annie

Floor zei

Wat superspannend zo'n verrassingspakket van de Sint voor de deur! Leuke dingen heb je gekregen en wat komt er later nog voor dat groene doosje????

Chris zei

Wat verschrikkelijk leuk Rian! En dan een appie!! Echt iets van deze tijd en heel handig. Lieflieflief!!

Elizabeth zei

Wat vind ik dit vreselijk lief van je dochter! Tjonge, een hele gave verrassing..., en ja misschien ook echt wel iets voor een dochter.. Een knul denkt er misschien niet zo snel aan!