Pagina's

24 december 2014

Goede wensen.


Ik weet niet of er tussen Kerst en Nieuwjaar nog gelegenheid is voor 'het laatste logje van het jaar'.
 
Daarom wil ik iedereen niet alleen Goede en Gezellige Feestdagen wensen,
maar ook een Voorspoedig, gezond en Creatief 2015.
 
Ook wil ik iedereen die zo trouw reageerde op mijn (niet zo erg regelmatige) schrijfsels bedanken voor hun reacties, die altijd met plezier gelezen, en meestal ook even beantwoord werden.
Soms moet het bloggen door omstandigheden op een laag pitje, en ik heb zelfs even overwogen om er helemaal maar mee te stoppen, maar ik denk dat ik het toch wel erg zou missen, dus ik hoop volgend jaar weer met wat meer regelmaat mijn maaksels te laten zien.

7 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ik ben blij te lezen dat je het bloggen niet op gaat geven..., het is soms zo stil in blogland en ik zou je berichtjes toch echt missen hoor Rian!
Maar het is wel goed om daar je eigen tempo in aan te houden.
Ik wens jou ook hele fijne dagen met allen die je lief en dierbaar zijn en een gezond en creatief nieuwjaar!

Groetjes, Elizabeth

BezigeBijMirjam zei

Ook jij gezellige Kerstdagen en voor 2015 alle goeds!
Groetjes, Mirjam H.

Ria, zei

@ Mirjam, ik kan je niet via mail antwoorden, dus doe ik het hier maar: Dank je wel voor je reactie :)

Floor zei

Ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen, een gezellige jaarwisseling en alvast de beste wensen voor 2015, maar dan kom je vast wel weer met een berichtje.

tiny zei

Nee hoor niet opgeven, er wordt al veel minder geblogd. Ook hele fijne dagen en een gezond goed en creatief 2015. Je kaartje is goed aangekomen Bedankt . GROETEN tINY

Johanna Zweden zei

Fijn uiteinden en een heel gelukkig gezond, liefdevol 2015, met heel veel creativiteit

Groetjes uit Zweden

margaquilt zei

Ik zou ook zeggen gewoon doorgaan met jou blogjes want het is altijd leuk om dingen van elkaar te zien en soms zijn daar ook leuke voorbeelden bij.
ik wens je een goed en gezond 2015 toe en kom graag nog eens langs.
Marga