Pagina's

19 november 2010

Een cadeautje

voor een kleindochter, die nogal eens uit logeren gaat, en nog geen eigen toilettas had.
Ik vind dit toch leuker geven dan "geld-in-een-vlopje". Nu nog wat leuke spulletjes erin, en dan ben ik benieuwd hoe ze het zal vinden. De kleuren komen weer niet goed uit de verf. De rits en de twee strips lijken blauw, maar het is paars.


Ik heb ook een mutsje voor de kindertjes in India gebreid. Wat een leuk wolletje was dit om te breien. Ik ga meteen de tweede opzetten. En daarna is er een blok voor het goede doel aan de beurt.
Fijn weekend allemaal!

Posted by Picasa

7 opmerkingen:

tiny zei

Je kleindochter is daar vast blij mee. En inderdaad wat een leuke wol is dat, je mustje is goed gelukt.

Klaske zei

Ik denk dat ze er reuze blij mee zal zijn, die toilettas is inderdaad leuker om te geven dan een vloppie met inhoud.Fijn weekend

Anneke zei

leuk geworden die toilettas; en wat ben je lekker bezig voor t goede doel!

corrie zei

hallo rian wat ontzettend leuk heb je die gemaakt
je kleindochter zal er wel super blij mee zijn groetjes corrie

Yvonne aka sommeke zei

Kleindochter zal blij zijn met haar oma! Dat toilettasje is erg leuk!
Heb je al stof voor de verjaardagskalender?

Lida zei

Ja als ze dat gevuld met allemaal leuke spulletjes krijgt, zal ze er dolblij mee zijn! Schattig is het mutsje geworden, succes met de volgende, groetjes
Lida

Chris zei

Oh wat zal je kleindochter verguld zijn met dat tasje!! Hoe oud is ze?
Wat een gezellige wol Rian, kan me voorstellen dat dat lekker breit. Groetjes!