Pagina's

5 november 2010

Hier even een update van het matroesjka quiltje. De dames hebben nu allemaal een gezichtje, en kijken best wel opgewekt de wereld in. Nu ga ik op zoek naar een randstofje... ik twijfel tussen rood en groen... iemand een suggestie?



En kijk eens waar ik mee verrast werd toen ik van mijn weekje herfstvakantie terug kwam? Daar word je toch vrolijk van? Buiten stormt het en alles is drijfnat, maar dit maakt weer veel goed.
Ik heb ook nog een heel leuk naaldenmapje gemaakt uit een Tilda boek, maar dat kan ik pas na 5 dec. laten zien, want de ontvangster komt hier ook wel eens neuzen.
Fijne dag nog allemaal.

9 opmerkingen:

Lida zei

Wat zien ze er leuk uit, echt vrolijke gezichtjes! Heb je die erop geborduurd of getekend, kan het niet zo goed zien! Maar ik denk dat ik rood er wel erg leuk om vind staan, maar goudgeel ook, ach je weet best zelf wel wat je er van gaat maken en waar het moet hangen en dan wijst het zich vanzelf! En hij staat erprachtig bij jouw lidcactus, ik heb mijn foto voor zondag bewaard, wat zijn het toch dankbare planten, een beetje verwaarlozen wordt nog beloond ook!! Fijn weekend, groetjes
Lida

tiny zei

Ze kijken echt vrolijk de wereld in, mooi gedaan hoor. Je lidcactus ziet er prachtig uit.
Fijn weekend Tiny

Yvonne aka sommeke zei

Wat een vrolijke snoetjes! Ik zou voor een groen randje gaan maar dat is dan ook mijn kleur. Leg het topje even op verschillende mogelijke stofjes en dan rustig kijken wat jij het leukste vindt.
Mijn lidcactus zit nog maar in de knop ...
Goe weekend!

Chris zei

Ha die Rian. Wat een heerlijke vrolijke dametjes, maar ook best sereen. Daarom zou ik, net als Sommeke, voor groen gaan, een beetje rustig. Maar je je moet gewoon doen wat jij zelf het mooiste vindt.
Prachtig joh, die lidcactus. Daar zal je lang plezier van hebben. Heel fijn weekend en liefs van mij.
O ja, wat enig dat je een blok gaat maken voor de Global Change!!

Johanna Zweden zei

Rian wat schitterend, enig.
En wat een vrolijk gezichtjes.
Rian doe gewoon wat jij het mooiste vindt.
probeer verschillende soorten kleuren .
Wat staat jou cactus er al mooi bij, die van mij begint nu net knoppen te krijgen
Fijn weekeinden groetjes Joke

Tineke zei

Hoi Rian,
wat een vrolijke dametjes.
Hou hem gewoon even bij verschillende stofjes, dan zie je vanzelf welke er het beste bijpast.
Groetjes Tineke

corrie zei

hoi rian wat een vrolijke dametjes .. ik denk dat groen erg mooi zal zijn .. maar wat knap heb je de dametjes gemaakt heel veel groetjes corrie

Balsemien zei

Hallo Rian,
Wat een leuke matroesjka quilt. Lieve gezichtjes hebben ze. En je hebt een mooie lidcactus. Vroeger hadden we hier een roze, die bloeide altijd rond de kerst. Deze kleur is mooi warm roze-rood!
Fijne dag!

Anoniem zei

Is het mapje al af dan????? sjonge jonge.... en dan moet ik nog wachten tot december... pff weet niet of ik dat op kan brengen hoor :)

Liefs Anneke