Pagina's

26 november 2010


 Ik heb weer geen rust in mijn hoofd, en ben weer met van alles tegelijk bezig. Nu komt dat ook omdat er voor 5 december het nodige geknutseld moet worden, en je kunt niet alles van lapjes maken, dus hier iets heel anders. Kartonnage is een van de dingen die ik erg leuk vind.
Ik heb al diverse dozen en andere objecten gemaakt, en dit is mijn laatste creatie. Een bijouterie-box voor een van mijn kleindochters. Maar dan eentje waar ook haar diademen, haarspeldjes enz. een plaatsje kunnen krijgen. Dit is het resultaat. Ik ben heel benieuwd hoe ze hem vindt. Ik heb er 2 inzetten in gemaakt, en daaronder is nog een aardige ruimte voor de grotere spulletjes. Het is nog best bewerkelijk, zo'n doos-met-extra's.
Op de laatste foto is het plakwerk aan de buitenkant nog niet helemaal klaar.

6 opmerkingen:

corrie zei

hallo rian wat is het weer een knap stukje werk heel mooi hoor
ja nu is het de vraag of je kleindochter hem leuk vind maar ik denk het wel hoor hij is heel mooi groetjes en prettig weekend corrie

Lida zei

Het is dan wel een bewerkelijk iets om te maken, maar wat een geweldig resultaat! Ik heb een paar dingen gemaakt en vind het hartstikke leuk om te doen, maar wel kostbaar! Nu ik denk dat je kleindochter hier heel blij mee zal zijn! Fijn weekend, groetjes
Lida

lheurebleue zei

dat is wel een heel mooi cadeau!
wat veel schatten zullen daar in opgeborgen worden ...

Anoniem zei

zoooo knap werk, prachtig geworden !!!

MM

Anneke zei

dat van geen rust in je hoofd omdat er nog van alles moet, herken ik heel goed.
maar dit heb je al helemaal afgerond en wat is het mooi geworden! je kleindochter zal er wel blij mee zijn, en dat het zelfgemaakt is, maakt het nog mooier.

Chris zei

Wat zal ze daar blij mee zijn!! Hij is prachtig. Bewerkelijk, maar wel leuk om te doen hè?! In gedachten zie je haar blije gezichtje al. Sterkte Rian, met de vele dingen en geniet er toch maar van hoor! Het is altijd een druk tijdje rond de Sint en kerst. Ik krijg zo direct een kleindochtertje om te helpen met haar surprise voor haar zusje. Alles ligt al klaar. Heb er echt zin in.