Pagina's

11 november 2010

Wat ook af is...

 
Dat is mijn "verjaardagskalender". althans... het borduurwerk dan toch. Nu moet er nog een vrolijke rand omheen. Ik heb al in mijn (nog steeds bescheiden) voorraad lapjes gespit, maar daar vind ik niets geschikts. Hoera, ik mag naar de winkel :))





En nog een klein affootje.. hoewel het best nog een gepruts was hoor. Het was een probeersel. 15 kleine lapjes...Maar ik vind hem leuk, dus ik durf hem weg te geven. Nu moet ik er nog 3 bijmaken.
Iedereen een fijne dag nog, ondanks de regen en de wind.
( MOOI HÈ? )

5 opmerkingen:

Tineke Machiela zei

wat ziet het er leuk uit de maanden :) heel mooi.en je spelden kussentje is ook een snoepie, zo kan het ook he :)
erg leuk
groetjesssssss
Tineke

Chris zei

ENIG Rian, die kalender. Als ik het goed heb, vier jij volgend jaar dus een jubileum....?
Ook enig is het kussentje. Heerlijk hè, die kleine prutswerkjes en dat er dan zoiets leuks uit je handen komt.
Groetjes.

corrie zei

hallo rian wat ben je super ijverig maar wat leuk de verjaardagkalender
ik ben beetje jaloers op je plant geweldig mooi zo vol bloemen wat zal jij genieten iedere dag van dat pracht stukje bloemen
groetjes corrie

tiny zei

Wat een mooie kalender , nu naar de winkel voor een leuk randstofje en je lidcactus is inderdaad schitterend.
Groetjes Tiny

Marja zei

Wat een mooie verjaardags kalender zeg.
kijk regelmatig op je blog en had hem al meer gezien.
Mag ik vragen waar je die vandaan heb?
Je plant ziet er schitterend uit zoveel bloemen!!!!!!!
Gr Marja