Pagina's

18 januari 2012

Speldenkussentje is af !

Het speldenkussentje uit de oude Ariadne is af. Ik vind het een liefje geworden en ben er best een beetje trots op. Ik kon het natuurlijk niet laten om de achterkant te patchen... toch iets quilterigs erbij :)
Nog even een close-up. In het boek waren kleinere kraaltjes gebruikt, maar ik heb een maatje groter genomen.... achteraf vind ik dat het net kopspelden zijn.... misschien moet ik toch maar kleine kraaltjes nemen... wat vinden jullie?



17 opmerkingen:

Inge zei

Ik vind het leuk zo. Fijn laten zitten. Het is een dotje, hoor!

Groetjes,
Inge

Elizabeth zei

Schitterend, Rian., en zo leuk die patchworkacherkant!
De kralen zijn prima hoor, ik krijg niet het idee van kopspelden hoor als ik er naar kijk.
Het is een lief kussentje geworden!

Groetjes, Elizabeth

Corina zei

Wat leuk! Een heel lief kussentje zo hoor, die kralen kunnen prima!

Antje uit Urk zei

hij is prachtig geworden Rian! Zo fijn en ik vind de kraaltjes het echt helemaal afmaken, zo laten hij is heel mooi! Was het veel werk?
groetjes,

Lida zei

Ik vind het prachtig en het ligt eraan, ga je het gebruiken of is het voor de dier? Bij gebruiken zou ik kleinere nemen en anders zo laten, je frivolité ziet er echt prachtig uit! Fijne dag
Lida

foekie's fashion zei

Wat een lief kussentje is dat geworden, heel mooi genaakt hoor. Groetjes van Joke

Wieke van Keulen zei

Hij is prachtig, Rian, maar ik herken dat je als maker altijd kritischer bent dan als kijker. Nog bedankt voor je reactie op "al mijn vragen". Je hebt het heel duidelijk uitgelegd, want ik begrijp wat je bedoeld. Super methode hoor, dat aan elkaargenaai is maar drama. Zo leuk om zo van elkaar weer te leren. Dat frivolité-en lijkt me ook heel leuk, maar daar zou ik me echt eens in moeten verdiepen of van van dichtbij willen zien.
Creatieve groeten uit Haarlem.

Anneke zei

wat is dit weer mooi geworden! jij bent ook van alle markten thuis, frivolité is ook zo'n mooie techniek.

Chris zei

Ik vind het helemaal te gek! Wat een ontzettend lief en mooi kussentje. Daar mag je best heel èrg trots op zijn hoor. Die kraaltjes vind ik prima. Wat is het toch heerlijk hè, om zulke hobby's te hebben. Dat geeft altijd vreugde!

tiny zei

Geweldig, wat een mooi en lief speldenkussentje. Ik zou de kraaltjes gewoon laten.

Terray zei

Ik ben niet van het haken....kantklossen???
Maar dit vind ik errug schattig zeg!!!

Groetjes
Tertia

Tineke zei

Gewoon deze kraaltjes erop laten.
Wat een schattig kussentje is het geworden.

Marianne zei

Prachtig frivolitéwerk, Rian. Ben ik jaloers op. Bij mij taakt het altijd in de knoop.
Groetjes, Marianne K.

Erna Peekel zei

Super!!!! Nee hoor niets veranderen het ziet er echt kei gaaf uit.

Groetjes,
Erna

Ria zei

Wat een lief kussentje, en die kraaltjes maakt het helemaal af.
Fijne zondag,
Ria

sylvia zei

schattig!!! En heb je ook zelf de frivolité gemaakt???
ik heb het ooit geprobeerd,niets geworden.......:(

Yvonne aka sommeke zei

Wat is dat een prachtig speldenkussentje! Toch niet om echt te gebruiken?
Ik vind de pareltjes er prima bijpassen hoor!