Pagina's

16 januari 2012

Update van de Gretha-quilt

Ik zal even laten zien hoever ik inmiddels ben met de Grethaquilt. Voor 2 'lege' blokken heb ik al iets klaar liggen om er op te naaien, één kantklosvlinder in rood, en een hart om te appliceren. Gelukkig staat dit project toch niet helemaal stil, maar klaar voor haar verjaardag dat gaat helaas niet lukken nu.
En hier ben ik ook aan bezig... Ik heb iets met dekens, geloof ik; dekens, en dozen (doosjes) en laden (laadjes). Iets op een leuke manier bewaren of opbergen, dat spreekt me heel erg aan.. Ik ben ook bezig om stukje bij beetje de aloude nuttige schoenendozen te vervangen door leukere exemplaren. Het oog wil ook wat, toch?

Groetjes allemaal, en een fijne dag/avond



9 opmerkingen:

Lida zei

Ziet er allebei heel aantrekkelijk en vrolijk uit, succes met je steekjes
Lida

Chris zei

Je dochter zal er geen moeite mee hebben te begrijpen dat je haar quiltje niet voor haar verjaardag af kan krijgen. In ieder geval kan je er toch mee bezig zijn, en dat is al leuk. Dat dekentje breien, dat is ook enig Rian.
Je hebt groot gelijk om leuke dingen te maken om spulletjes op te ruimen. Dat heb ik ook, dan heb ik extra plezier in waar ik mee bezig ben. Net als je huis gezellig aankleden. Dag lieve Rian!

Corina zei

Tja, je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk. Je gebreide versie wordt wel erg leuk!

Wieke van Keulen zei

Oh Rian, wat leuk. Ook het gebreide dekentje. Top. zie ik het nou goed, zet jij ze al breiend aan elkaar? Of lijkt dat zo. Ik zou jouw achterkant wel eens willen bekijken. Wat een (brutale) vragen stel ik je!

Antje uit Urk zei

Wat een mooie kleurtjes heeft het gebreide dekentje! En dat de quilt niet op tijd af is dat zal ze zeker begrijpen! Een lieve groet uit Urk,

Anneke zei

die quilttop wordt al erg mooi, het lijkt me super zo'n quilt op bed te hebben liggen...
je breiwerk is ook helemaal leuk, zeker voor een van de kleindochters? Veel breiplezier!

Tineke zei

je quilt wordt al heel mooi.
Ook je gebreide deken ziet er leuk uit.

corrie zei

hallo rian wat een mooie werkjes heb je weer gemaakt .wat zal het mooi zijn als het klaar is groetjes corrie

foekie's fashion zei

Wat een gezellige werkjes zijn dit, vooral de gebreide vind ik wel heel erg leuk. Groetjes van Joke