Pagina's

5 maart 2012

Even iets laten zien hoor

Ik heb best veel gedaan, al zeg ik het zelf. Om te beginnen heb ik eindelijk mijn shawl afgebreid. 't is nog steeds weer om hem te dragen, dus ik kan er deze winter toch nog plezier van hebben. Best nog fris op de fiets, 's morgens.




Bovenkant...



Dan heb ik ook nog een mooie biscornu te showen. Hartjes was het onderwerp.

Er staat ook weer een boekenleggertje op stapel, en de kantklosmerklap heeft er weer een mooi 'kantje' bijgekregen.

Onderkant...

En nog even een foto van het geheel... hij is een beetje overbelicht, maar zonder flits werd het zo'n donker plaatje.

't heeft nog heel wat voeten in de aarde om alle foto's in de goede volgorde te krijgen. Daar zit ik toch altijd zo mee te knoeien, maar uiteindelijk lukt het meestal toch wel.
En een mooie bedel er aan.
Nou meisjes, dit was het wel weer even. Ik heb even andere besognes, dus ik weet niet wanneer er weer een berichtje verschijnt.

Fijne week voor iedereen!






7 opmerkingen:

Corina zei

Oh je borduurwerk vordert lekker, en die biscornu is geweldig!

Chris zei

Nou meisje, je hebt ontzettend je best gedaan! Ik ben weg van die biscornu en van je kantklossen en van ... nou ja, gewoon van alles dat je laat zien. Je werkt ook zó precies Rian, echt schitterend. Geeft een voldaan gevoel hè?! Lieve groet.

Ineke zei

Ohhh, wat een leuke werkjes laat je zien, die kantklos vind ik superleuk en dat borduurtje, schiet al aardig op hé? En die biscornu's geweldig leuke werkjes zijn dat! Dank je wel voor het showen! Groetjes

tiny zei

Je bent weer heel druk bezig geweest, en je hebt prachtige werkstukjes gemaakt. Klasse hoor.

Lida zei

Aardig wat steekjes en van alles wat! Ziet er allemaal geweldig uit, groetjes
Lida

Marianne zei

Bekend kantkloswerk. Leuk dat je hier mee bezig bent. Het draaien blijft een heikel puntje.Wat een beeldschone kantlap ben je aan het borduren.
Lieve groet, Marianne K.

corrie zei

hoi rian wat ben je weer lekker bezig geweest met van alles
en zoals altijd zijn het weer super mooie werkjes groetjes corrie