Pagina's

31 maart 2012

Weer iets afgemaakt...

Hoewel er deze week niet zo heel veel van handwerken is gekomen, is er toch wel iets gedaan. Er is weer een heel oud borduurwerkje afgemaakt. 1993 stond er op het patroon, dus het werd wel een keer tijd dat het afgewerkt werd. (schaam)
Ik vind het nog steeds een leuk plaatje.

Ook heb ik nog een hoesje voor mijn tomtom gemaakt. Ik heb er nog een frivolité kantje opgezet; samen met een drukkertje van parelmoer als sluiting geeft het er een beetje chique uitstraling aan.

Volgende week wil ik weer verder aan de Gretha-quilt. Ik hoop dat daar tijd voor is, want ik wil er mijn volgende affo van maken. Daarna verder aan de Tilda-quilt voor mijn dochter, en een begin maken met een siggie-quilt. Ik weet nu hoe ik ze aan elkaar wil gaan zetten.

Ik wens iedereen een fijn weekend, en excuses voor de betrekkelijke stilte op mijn blog. Maar ik kan nog steeds geen ijzer met handen breken, en er vragen zoveel andere dingen mijn aandacht.


Tot een volgend logje maar weer

10 opmerkingen:

Antje uit Urk zei

Nou, doe lekker rustig aan, doe ik ook! Wat een enig hoesje, zo leuk met dat kantje erop!
groetjes,

Elizabeth zei

O, dat heb jij dus ook... dat er iets van jaren terug ligt dat nog moet worden afgemaakt! Het is wel een leuk borduurtje met al die bloemen.
Mijn man vroeg laatst om een passend plastic doosje voor zijn TomTom.., maar zo'n hoes is natuurlijk veel leuker. En deze ziet er erg mooi uit, wat zo'n stukje kant niet doet!

Fijne zondag, groetjes Elizabeth

Lida zei

Wat een lief borduurtje, wat ga je er mee doen? Ik vind het een schattig tasje voor mijn Tomtom! Groetjes
Lida

Ineke zei

Heel mooi je borduurtje en het hoesje ziet er ook zo schattig uit!
Succes met al je werkjes, fijne dag en groetjes,
Ineke
http://inekehulzebos.blogspot.com/

tiny zei

Je borduurwerk is wel prachtig geworden en je hoesje voor je tom tom ook, wel een idee voor mij, dat ding ligt over al en nergens.
Ben trouwens heel benieuwd naar je siggyquilt. Succes met alles, en fijne zondag

Klaske zei

Leuk hoesje!!
Doe maar rustig aan hoor, we kunnen heel veel maar niet alles tegelijk hé?!
Fijne zondag

Chris zei

Niks schamen of excuses hoor Rian. Denk er aan! De 'gewone' dingen van het leven gaan voor alles. En jouw gewone dingen zijn bijzonder, dingen waar je nóóit spijt van zult hebben.
Fijn dat je af en toe gelegenheid hebt om je gedachten even te verzetten met bijvoorbeeld zo'n schattig borduurwerkje of origineel hoesje. Die tomtom is maar luxe aangekleed hoor. Toch zijn dat dingen die het gebruik van zo iets vrolijk maken. Een dikke knuffel van mij en een hele goede, plezierige week. Dagdag.

Corina zei

Mooi borduurtje, en dat tomtomhoesje is heel erg gaaf!

Corrieneeltje zei

Als dat iets was om je voor te schamen, zaten we waarschijnlijk allemaal met hoogrode koontjes achter onze toetsenborden Rian.
Niks aan de hand, het komt vanzelf weer tevoorschijn en wordt alsnog in ere hersteld. Wat een schattig borduurtje en dan nog zo'n heel mooi en persoonlijk hoesje voor de Tom. Je hebt ook alweer genoeg liggen om verder te handwerken, heerlijk toch hè!

sylvia zei

schattig borduurtje en dat na zoveel jaren af, hoe herkenbaar!!!
sterkte met alles wat je doet, ik vind je een kanjer!!
groetjes, Sylvia