Pagina's

29 februari 2012

Update

van de borduurtjes. De wilde roos voor de regenboogkussens is klaar, en ik ben weer een stukje verder met de klosmerklap. Dat is leuk borduren, omdat je steeds een klein geheel afmaakt. en er worden maar 3 kleuren in gebruikt. Ik ben steeds weer verrast door het afwisselende geheel, ondanks zo weinig verschillende kleuren.

De foto's zijn niet zo geweldig, omdat ze bij kunstlicht genomen zijn, maar dat ging even niet anders. Ik hoop volgende keer weer eens iets quilterigs te laten zien hoor.

14 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat mooi, Rian! Vooral dat merklapje vind ik prachtig, past echt bij jou!

Groetjes, Elizabeth

Johanna Zweden zei

Schitterend Rian, en dat merklapje, heel mooi
Groetjes Joke en een fijne dag

Lida zei

Allebei beeldschoon, maar de onderste is het voor mij helemaal! Groetjes
lida

Anoniem zei

borduurwerk is toch ook hartstikke leuk :-)
fijn dat je roosvoorhetgoededoel klaar is en de merklap wordt mooi zo in die rustige tinten.

Chris zei

Laat maar lekker zien waar jij op dat moment plezier in hebt om te doen hoor. Ik vind die merklap hartstikke leuk worden. En we kijken wel door die kleurtjes heen hoor. Ik vind het ook altijd lastig omdat het licht elke dag weer anders kan zijn op hetzelfde plekje. Ik smokkel soms met mijn foto bewerkingsprogramma.....
Dagdag lieve Rian.

Inge zei

Schitterende borduurwerken, Rian. Ik vind de rozen prachtig van kleur.

Tineke zei

Prachtig is je klosmerklap.
Groetjes Tineke

foekie's fashion zei

Mooie borduurwerkjes, je gaat lekker door. Groetjes van JOke

foekie's fashion zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
corrie zei

hoi rian je borduurwerkjes zijn wel heel erg mooi hoor dekleuren zijn ook erg mooi
prettig weekend groetjes corrie

Ria zei

Je borduurtjes zien er erg mooi uit. Vooral die onderste.

Erna Peekel zei

Parchtige borduurwerken. Ik vind het echt knap van je. Ik doe het je niet na hoor.

Groetjes,
Erna

Paulijn zei

Wat een mooie shawl en biscornu!
Echt heel mooi en die bloem voor het regenboogkussen vind ik ook heel mooi!

sylvia zei

nou, bezige bij, je creaties zijn prachtig!!!!