Pagina's

23 januari 2013

Weer 2 siggies ontvangen

Er kwamen vandaag weer twee siggies binnen. De eerste is van Toos Claessen. Zo mooi. Het stofje heeft ze zelf geverfd, en de bloemetjes zijn met lint geborduurd. Dank je wel Toos!
De tweede is van Sarie krijgsman. Zij had al eerder een siggie opgestuurd, maar die is helaas nooit aangekomen. Gelukkig heeft deze mijn brievenbus kunnen vinden. Gezellige tulpen, die al een beetje naar de lente lonken. Dank je wel, Sarie!
Het totaal staat voor mij nu op 123. Zouden ze dit jaar een quilt kunnen worden? Ik ben er al aan begonnen.... en heb me voorgenomen om dit jaar een heleboel ufo's af te maken. Wie weet... ik doe m'n best. De top van de herinneringsquilt voor mijn schoondochter is AF! nu nog dubbelen en quilten. Foto volgt nog.

5 opmerkingen:

Antje uit Urk zei

Mooie siggy's! En succes met je ufo's die affo's moeten worden.
groetjes,

corrie zei

hallo rian wat een mooie siggies die lapjes zijn ook niet mis he een euro en dagen lang plezier om er iets van te maken he.... zelf ben ik ook weer bezig tussen het verbouwen en verven boven maar dat is ook leuk he
ik moest naar je trouwjurk foto kijken ook ik heb mijn jurk nog en dat is in mei 45 jaar geleden waar blijft de tijd he .... je schilderij is niet perfect maar wat maakt dat uit het is gewoon voor jezelf van grote waarde dus zou ik het inlijsten dan kun je er nog lang van genieten hoor heel veel groetjes .... corrie

Annelies zei

Wat een leuke siggies !

Chris zei

Dit zijn siggy's waardoor je naar de lente gaat verlangen! Wat apart, die bloemetjes van lint, heel erg leuk.
Heb je een bepaald patroon voor je siggy-quilt? Ben benieuwd.

tiny zei

Mooie siggy's heb je ontvangen. Hoe ga je de siggyquilt maken? met sashings er tussen?
Groeten en fijn weekend Tiny