Pagina's

10 november 2011

Bloesje

Hier is nog even een nieuw blok voor de Gretha-quilt. Een van de kledingstukken die zij maakte van dit stofje, dus die moest ook vereeuwigd worden. Verder zal het wel even rustig blijven hier, want ik heb al een paar dagen koorts en ben gewoon te vervelend om veel te doen. Heb eigenlijk nergens echt zin in. Is dat een herfstdip? Ik hoop het maar. Of heerst er soms een soort van buikgriep of zo? Dat zou ook nog kunnen.  Ik heb zaterdag een workshop 'vlechtwerk'.... Ik hoop maar dat ik dan een beetje opgekikkerd ben.
In ieder geval: Iedereen nog plezierige handwerkdagen.

11 opmerkingen:

tiny zei

Beterschap, het is vast een klein griepje.

corrie zei

hallo rian ik heb een paar berichtjes gemist van je
maar weer mooie dingen gemaakt hoor
ik hoop dat je snel beter bent hoor
beterschap hoor en dat je zaterdag .maar een hele leuke workshop mag hebben
ben wel beniuwd wat voor moois je gaat maken .. hoor heel veel groetjes corrie ..

Anoniem zei

Hier (in België) waart het buikgriepvirus rond, zegt men.
Beterschap, zeker voor de workshop van zaterdag!

Lida zei

Ja er heersen maag- en darmklachten, dus doe maar voorzichtig, daar zal die landerigheid ook wel door komen.
Het is echt een lieverdje dit bloesje! Hou je taai,
Lida

sylvia zei

Beterschap!!

foekie's fashion zei

wat een lief blokje is dat. Beterschap hoor, denk maar even aan jezelf. Groetjes van Joke

Anje-Grietje zei

Wat een lief blousje, schattig!
Beterschapsknuffel en sterkte, pas goed op jezelf...
liefs Anje.

Inge zei

Wat een snoeperig bloesje!
Beterschap hè!

Chris zei

Ach Rian, wat weer een enig blok! Vooral omdat je het zelf ook zo verzint. Wat zal je dochter er blij mee worden.
Gauw beter worden hoor!! Liefs van mij.

Ansje zei

Ha Rian, wat balen van de koorts. Voel je gelijk zo lamlendig. Hoop dat het nu wat beter gaat en je wel naar de vlechtworkshop kan gaan. Je bloesblokje is erg leuk!
Groetjes Ansje

Johanna Zweden zei

Beterschap en ik hoop dat je gauw opknapt.
Wat een enig bloesjes blok is dit
Kruip maar lekker onder de wol.
Liefs Joke