Pagina's

7 november 2011

Wat een rommeltje...

op mijn kleine prikbordje. Op de deur waar de combi-ketel achter hangt, heb ik een plaat isolatiemateriaal geplakt, voor het eerste zicht als ik ergens aan begonnen ben. Ook allerlei proefstukjes komen daarop terecht, als ik iets nieuws uit wil proberen. Zo hangt er een naakte Tilda-figuur, met een frivolité-hartje erop geprikt, en een gehaakt (vijge) blaadje voor... en poppenslofjes aan, met een klein bloemetje erop. Er hangt een kabouterhoofdje, een yoyo, een gehaakt hartje, en een randje open naaiwerk... een sliertje kantklosband, een doosje katten-ogen, de Gretha-quilt tot nu

toe, en op mijn speldenblok kun je nog net een piepklein gebreid portemonneetje ontdekken... zien jullie het? Ik ben een blok met een bloesje aan het appliceren voor de quilt, dus een update volgt later deze week nog.
En het laatste kantkloswerkje is klaar, en daar hadden jullie ook nog een foto van te goed.
Komt 'ie...


En nu denk ik dat ik maar eens vroeg naar bed ga. Morgen vroeg op, en lekker heel de dag fröbelen, want ik hoef (bijna) niks... Heerlijk.
Tot laters maar weer.
(hier nog een foto van het kleine beursje naast mijn potlood... het is 2 cm. breed)

11 opmerkingen:

sylvia zei

ik hou wel van dit soort rommeltjes, die vind je bij mij ook overal!!!
leuk kloswerkje!!!

Inge zei

Gezellig zo'n bord met rommeltjes! En wat een mooi vogeltje heb je gemaakt en dat beursje...... zó snoeperig!
Lekker bezig, Rian!

Chris zei

Hahaha, een (vijge) blaadje!! Wat een snoepje dat beursje en je kantkloswerk is ook weer prachtig.
Dus morgen heb je ook een fijne dag voor de boeg. Geniet er maar heerlijk van Rian! Dagdag.

Kantvreugde zei

Hoi Rian,
Wow, wat maak je toch mooie dingen, dat beursje is schattig.
Je kantklos vogeltje is ook prachtig, netjes afgehecht, toppie.
Groetjes Rita.

Lida zei

Heerlijk hè, zo'n bord waar je van alles op kwijt kunt, hoef je alle leuke dingen niet direct op te bergen! Je kloskantje is weer beeldschoon geworden, je hebt echt de slag te pakken! Schattig dat ienie mini portemonneetje! Groetjes
Lida

Anje-Grietje zei

Wat een heerlijk gouden bord heb jij..... Prachtig is je "klosje" geworden. en dat piepkleine beursje is wel helemaal om te zoenen....
Welterusten, Anje.

Wieke van Keulen zei

Wat een mooi kantkloskunstwerkje (of hoe noem je iets dat gekantklost is?). En heel handig zo'n prikbord. Moet ik ook maar eens gaan maken. In de "craft"wereld heet het wel een Moodboard ipv prikbord"je". Maar ik houd wel van gewoon doen.

Tineke Machiela zei

dat is idd. heel erg klein wat leuk!!..en je vogeltjes is een plaatje ..heel leuk
groetjes Tineke

Corina zei

Leuk om eens op je prikbord te mogen gluren! Mooi vogeltje en geweldig zeg, dat mini beursje!

Corina zei

Leuk om eens op je prikbord te mogen gluren! Mooi vogeltje en geweldig zeg, dat mini beursje!

Corrieneeltje zei

Wat een enig idee zo'n prikbord en het vijgenblaadje is natuurlijk het allerleukste ;- ))