Pagina's

16 november 2011

Stukje verder aan de Gretha-quilt

Al met al heb ik toch wat zitten patchen de afgelopen 'zieke' dagen. Gretha's quilt is weer een stukje gegroeid.
Ook heb ik weer een siggie ontvangen van Liz Morgan uit USA, en er is er ook al eentje op weg naar Amerika.

Verder heb ik nog steeds niet veel babbels. Aanstaande vrijdag krijg ik een uitgebreid bloedonderzoek, en ik heb een verwijzing voor de Fysiotherapeut op zak. Dus we houden ons voorlopig nog even rustig.
Allemaal een mooie en zonnige dag. 't is hier gelukkig heerlijk weer.

10 opmerkingen:

Anneke zei

Wat vervelend dat je nu zo aan het tobben bent. Hopelijk geeft het handwerken wat afleiding.
Wat ziet je prikbord er leuk uit, grappig zo die werkjes bij elkaar.

Chris zei

Hé Rian, wat lees ik nu allemaal?! Neem de tijd voor je zelf hoor.
Hier zit ook een grieperig kipje aan tafel. Ook met wat handwerk. Gelukkig hebben we dat toch steeds als afleiding, wat jij!
Wat wordt je Gretha enig!! Leuk om daar over na te denken en mee bezig te zijn. En je hebt er weer een leuke siggy bij. Hoeveel heb jij er nu al?
Beterschap en sterkte hoor. Liefs.

Lida zei

Hij wordt steeds leuker! Mooie siggy! Beterschap, groetjes
Lida

Anoniem zei

Wat wordt je quilt al leuk en hopelijk voel je je al iets beter zo vervelend als je niet lekker bent.
groetjes Marjolein

tiny zei

Je quiltje groeit gestaag en wordt heel mooi met een hele leuke herinnering. Fijn weer een leuke siggy erbij. Beterschap groetjes

Antje uit Urk zei

Wat lief, je Gretha-quiltje!
En je zit wel letterlijk en figuurlijk in het lappenmandje hoor.
Beterschap, ik hoop dat het allemaal gauw achter de rug is,
groetjes uit Urk

foekie's fashion zei

leuke blokjes van je Gretha-quilt en weer een mooie siggie.Groetjes van Joke

Johanna Zweden zei

Beterschap, en dat word een leuk quiltje zo.
Hoop dat je gauw uit je lappenmandje komt, en dan al die lapjes kunt gebruiken, voor je quiltje
Mooi siggy heb je er weer bij
Groetjes Joke

Tineke zei

Wat vervelend Rian, ik hoop dat je snel weer opknapt. Afgelopen zaterdag was het al goed te merken aan je.
Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek?

corrie zei

hallo rian wat vervelend he dat je nu ziek bent
echt niks voor jouw denk ik om rustig te doen
je bent altijd zo lekker bezig
ik wens veel beterschap toe
en je quiltje wordt wel erg mooi hoor heel veel liefs en groetjes van mij corrie