Pagina's

19 januari 2013

40 jaar geleden...

Bij het zien van al die jonge blommen overal ben ik ook maar eens in de archieven gedoken. Zó lang geleden.... Hier op mijn trouwdag, november 1972... Op een van de bruggen over de Kralingse Plas in Rotterdam.... Kóud dat het was! Mijn moeder naaide mijn trouwjurk, met prachtig zwitsers kant erop.


 Ik heb ook weer siggienieuws. Er kwamen er twee spontaan binnenvallen, en een derde is nog steeds onderweg. De eerste is van Toke Blom uit Culemborg, en de tweede van Marijke Siecker uit Drachten. Dank je wel dames, voor jullie leuke siggies.




Verder heb ik ook nog geborduurd voor een Round Robin waar ik aan mee doe. Het leuke hiervan is dat je elke maand iets heel anders borduurt. Het onderwerp van deze maand was kerststalletjes... Nou, dat kon nog wel, in Januari.





Ook heb ik me opgegeven voor een SAL, namelijk een mooie jaargetijdenkrans. Daar komt nog wel een foto van als ik wat verder ben, want er is nu nog niet zoveel te zien.

En verder houd ik me heel erg sjakies, want hoewel ik hoopte en dacht dat ik deze winter griepvrij door zou komen ben ik toch geveld. Hoofd als een wattenbol, overal au en koortskippenvel.
Dus ik kruip lekker op de bank en zie wel wanneer ik weer zin krijg om iets te doen.

Fijne week, iedereen.

8 opmerkingen:

tiny zei

Wat een mooi bruidje , en leuke siggie's heb je gekregen. Beterschap met de griep . Groeten Tiny

Inge zei

Wat een lief bruidje! Knap van je mama dat ze zo'n jurk zelf maakte.
Mooie siggies en de borduur RR lijkt me erg leuk. Helaas..... ik kan niet borduren en ook niet haken, maar dat laatste doet er hier niet toe LOL
Beterschap!

Lida zei

Sterkte en snel beter worden! Gave foto en ik vind het een prachtige japon!
Groetjes
Lida

Chris zei

Oh Rian wat een enige foto, zo'n lief gezicht heb je! Je ziet de wind in je sluier. Leuk hè al die jonge toeten op de blogs. Ik vind het enig!
Kalm aan maar hoor lieverd en de tijd nemen om uit te zieken en uit te rusten. Dat laatste zal je ook best nodig hebben. Lieve groet van mij.

sylvia zei

mooie bruid!!!
en beterschap, meid, wat zijn er toch veel mensen geveld!!! Ziek maar goed uit, dat heb je nodig en wel verdiend!!
lieve groet.

Tineke zei

Van harte beterschap Rian, ik hoop dat je snel weer opknapt.
Leuk dat je ook meedoet aan de jaargetijdenkrans, mijn eerste deeltje is net af.
Lieve bloemensiggy's heb je ontvangen.
Groetjes Tineke

Antje uit Urk zei

Wat een mooie foto Rian! En wat prachtig dat je moeder je jurk gemaakt heeft, dan heeft het wat extra's!
Mooi borduurtje heb je gemaakt, leuk!
En goed uitzieken hoor! Verwen jezelf!
Lieve groet uit Urk,

foekie's fashion zei

Mooi jong bruidje ben je daar hoor en ja de griep waart rond, rustig aan, komt goed. Groetjes van JOke