Pagina's

19 januari 2013

Updates


Ik show nog even de updates van de gehaakte sprei en van de quilt voor mijn schoondochter. Allebei toch weer een stuk gegroeid.





En ook nog wat gestitcht voor de "Tilda" huisjesquilt




.

Ik wil dit jaar een heel stel affo's realiseren, want er ligt zoveel te wachten op afwerking. soms maar een klein klusje, en het blijft maar liggen omdat er steeds iets anders is, of geen tijd.
Ik ben intussen ook wel zover opgeknapt dat ik weer een beetje zin krijg in "iets doen". Ik kan nu eenmaal niet goed niksen. Ik vond het trouwens goed koud vandaag. Was even een frisse neus gaan halen, want je wordt wel gaar van al dat binnenzitten, maar die werd inderdaad erg fris :)

Iedereen een fijne avond en goede zondag.

6 opmerkingen:

tiny zei

Je quilt en sprei schieten goed op en zien er prachtig uit, ook je huisjes mogen er zijn. Hier voelt het ook heel koud aan. Dikke muts en jas aan. wel gezond en beter dan regen. Fijn weekend Tiny

Conny's-blog zei

Je bent met mooie projecten bezig en ik ben altijd blij te zien en te lezen dat we bijna allemaal met zoveel bezig zijn............liefs.conny

sylvia zei

wat gek, ik zie alleen maar kruizen ipv foto's! Jammer, maar ik kom morgen terug, misschien gaat het dan beter.
groetjes, Sylvia

Inge zei

En ik zie alleen maar strepen. Heb je misschien je foto's verplaatst in je foto-album? Dan gebeurt er meestal zoiets. Je moet ze dan nu even opnieuw plaatsen. En die rare afbeeldingen weghalen. Ik heb dat ook wel eens gehad.

Groetjes,
Inge

Lida zei

Ik zie geen kruizen maar streepjes in een liggend ovaal, dus er is duidelijk iets fout gegaan! Jammer, groetjes
Lida

Chris zei

Ik zie alleen maar hele mooie dingen! Wat is die sprei toch een pracht. En de quilt voor je dochter schiet ook al lekker op.
Koud maar wel mooi hè? Vandaag wel naar buiten geweest? Dagdag.