Pagina's

21 januari 2013

Oude doos

Ik zie op andere blogs zoveel leuke dingen van 'vroeger' langskomen, dat ik ook eens in mijn dozen ben gedoken. Ben na de griep nog steeds wat gammel, en kan nog niet lang achter elkaar handwerken, dan komt de hoofdpijn weer opzetten, dus ik zoek andere klusjes. En dan doe je een doos open die al èrg lang dicht zit, en dan.... oh jaa... gut, heb ik dat nog... wat leuk, dat moet ik even laten zien hoor.
Ooit heb ik ook met olieverf geschilderd. En sommige doekjes zal ik nooit weg doen. zoals deze: mijn eerste probeersel. Ik denk dat ik een jaar of 14 was... Toch leuk om hem weer te zien. Misschien toch nog eens inlijsten ondanks de 'schilderfoutjes' ?? Wat denken jullie? eerlijk zeggen hoor!

6 opmerkingen:

Chris zei

Zie je! Ook al verborgen talenten. Inlijsten, ophangen en er nog heel lang van genieten!!!! Doen hoor Rian, veel te leuk. En het is een prachtig schilderijtje. Die ogen! Het spreekt! Ik word er helemaal blij van. Dagdag, liefs van mij.

Lida zei

Doen, ik vind het een heel lief schilderijtje en hartstikke leuk om dat op te hangen! Mag je best trots op zijn, is een geweldige eerste poging!
Groetjes
Lida

Conny's-blog zei

Ach wat leuk, in lijsten en van genieten, zo'n leuke herinnering toch..............liefs.Conny

Antje uit Urk zei

Inlijsten Rian, veel te leuk om weg te stoppen en veel te mooi!
groetjes,

Inge zei

Prachtig, Rian!

tiny zei

Gewoon doen Rian, dit heeft zoveel herinnering en is nog heel leuk ook.
Groeten Tiny