Pagina's

16 januari 2013

SAL Jaargetijdenkrans

Mijn eerste deel van de jaargetijdenkrans is af. Omdat ik links ben heb ik een ander deel gekozen om mee te beginnen dan de meeste andere deelnemers. Ik werk het liefst van linksonder naar rechtsboven. Ik denk dat het heel mooi gaat worden, want de delen die ik van de anderen zie zijn ook zo mooi en kleurrijk. Heel leuk om aan te werken. Voor de letters heb ik een andere kleur gekozen dan op het patroon staat. Op de afbeelding van het voorbeeld is het een mooi antiek grijsgroen, maar toen ik de echte kleur had opgezocht vond ik het te groen.... dus heb ik een kleurtje opgediept uit de voorraad die ik mooier vond.
 


  
Het is hier tot een uur of twee prachtig zonnig weer geweest, maar nu is de lucht weer helemaal dicht getrokken, en het ziet er naar uit dat er vandaag nog meer sneeuw gaat vallen. Vanaf mijn warme plekje op de bank is het prachtig, maar ik ben toch blij dat ik er niet uit hoef met mijn griephoofd.

Fijne avond iedereen!


10 opmerkingen:

Elizabeth zei

Prachtig, Rian...! En je hebt er ook een mooie scherpe foto van gemaakt, ik zie de kruissteekjes gewoon zitten.
Je hebt je blog ook een andere look gegeven..., echt wintersfeertje hoor.
Ik hoop maar dat je je snel weer beter voelt, maar het is een hardnekkige griep geloof ik die er heerst... Beterschap!

grtjs, Elizabeth

Chris zei

Ik weet wel zeker dat het heel mooi gaat worden. Ik zag het patroon bij iemand, schitterend. Heerlijk werk voor je om nu te doen. Je hoeft nu niet speciaal naar je ouders? Dus je kan zonder spanning uitzieken? Ik hoop dat echt voor je. Lieve groet van mij.

Tineke zei

Hoi Rian,
mooi deeltje heb je gemaakt, hij is zo leuk om te doen. Hopelijk knap je weer snel op van de griep, maar ook ik ben erachter gekomen, dat je er niet zomaar vanaf bent.
Groetjes Tineke

Conny's-blog zei

Prachtig je borduurwerk...........liefs.Conny

anneke zei

mooi! een heel werk al!
beterschap!

Corina zei

Oh, dit ziet er al heel mooi uit! Enne... beterschap!

Tineke Machiela zei

ziet er prachtig uit Rian..ook de kleur van je tekst..
beterschap verder meis.

tiny zei

Het ziet er prachtig uit en ben heel benieuwd naar het geheel. Sterkte en beterschap met je griep, en sneeuw hebben we hier nog niet. Groeten Tiny

sylvia zei

dat gaat heel mooi worden, zo te zien!!
en mooi layout voor je blog gekozen!!
groetjes, Sylvia

Ria's Creaties zei

Wat een prachtig borduurwerk,en schitterende kleuren.
Mooie zachte teks kleur,groetjes ria.