Pagina's

27 mei 2013

Hoe nu verder?

Ik heb nog wat verder gefantaseerd aan mijn broddellapje, en weet eigenlijk niet goed wat ik met het middenstukje zal doen. Iets fijns in borduren 1 over 1? of toch maar open werken? Wat vinden jullie? Ideeën zijn welkom.
 

Ik heb vanmorgen een 'tijdreis' gemaakt door de diadozen van mijn ouders. (véél dozen)
En o, wat kom je dan weer leuke dingen tegen. Ik zal er eerdaags een paar laten zien. Er is verschrikkelijk veel uit te zoeken, maar ik word de dozentroep nu goed zat, en wil er haast achter zetten. Zo moeilijk om te beslissen wat je met sommige dingen moet doen... Maar 't was wel genieten en heel veel "oh já" momenten.

4 opmerkingen:

Lida zei

Iets liefs erin geborduurd zal wel heel mooi staan, vooral omdat je in feite al een schitterende lijst hebt gecreëerd! Het ziet er nu al zo mooi uit! En wat leuk om die dia´s door te kijken, hebben wij onlangs ook gedaan, echt even terug in de tijd! Groetjes
Lida

Elizabeth zei

Wat een mooi lapje, Rian...
Misschien een prachtig initiaal in het midden, je eigen letter?

Chris zei

Beide ideeën die hierboven staan, zouden heel goed kunnen. Ik zou je geen advies kunnen geven.....
Oh ja, daar gaat een berg tijd in zitten, om al die dia's te bekijken. En dan kiezen, die wel, die niet. Ik weet het zelf. Heb het jaren geleden ook gedaan, maar ben er blij mee dat ik de tijd genomen heb. Alles is sindsdien lekker geordend en we hebben er een keer een avondje van gemaakt met de kleinkinderen! Dat was genieten! Sterkte Rian.
Intussen geniet ik hier van het zakje!!

Floor zei

Is dat een "broddellapje"?
Ik vind het een kunstwerk hoor.
Denk dat een klein opengewerkt iets, bijvoorbeeld een bloemvorm als dat kan, erg mooi zal zijn.
Oude dia's bekijken.... ja dan komen de herinneringen boven.
Jammer dat dia's zo weinig worden bekeken, misschien is het mogelijk om ze op de computer te zetten?
Groetjes,
Floor