Pagina's

31 mei 2013

Klaar

Ziezo, het middenstukje is gevuld met een nogal stevig uitgevallen R. Ik wilde eigenlijk een wat romantischer R maken, maar die bleek bij nog eens uittellen toch te groot, en kwam helemaal bij de rand. Dat vind ik niet mooi. Zoals een paar van jullie al zeiden: Een stukje uit de kant zal mooi zijn. Dus nu is het deze geworden.
Ik zie nu op de foto een knoert van een fout!!! Zien jullie hem ook? rechts van de R, ongeveer in het midden van het driehoekrandje...Pfff... komt zeker van dat heldere zonnetje dat ik het nu pas zie. Ik heb hem nl. buiten gekiekt....Ga ik dat nog veranderen of laat ik hem lekker zitten?
Ik denk het laatste... 't is tenslotte een broddellapje, en daar mogen toch wel onvolkomenheden in voorkomen?
Dus nu een mooie verwerking verzinnen.
Maar eerst wat andere taken (zucht).

12 opmerkingen:

Elizabeth zei

Heel mooi geworden, Rian! Echt waar... deze letter doet het goed in het geheel. Ik heb zitten turen naar de fout die je noemde, heb op de foto geklikt voor vergroting.., maar ik zie hem niet.. Of ben ik nu kippig?
Nou, mocht er een onvolkomenheid in zitten; mag toch? Quilters maakten vroeger expres een foutje om te laten zien dat het om handwerk ging!

Fijn weekend, gaat vast lukken met dit lekker weer!

Lida zei

Ik zie alleen dat er iets anders is, maar kan niet echt een fout ontdekken en dus zal het waarschijnlijk met het blote oog niet zichtbaar zijn!
Maar lijst het maar in, in een mooi oud lijstje os gebruik hem in een rol met allemaal broddels, ik vind hem prachtig!
Groetjes
Lida

Chris zei

Beschouw die 'fout' maar als de handtekening van de maakster. Ik vind het geheel prachtig geworden en die R in het midden doet het helemaal!! Een lapje met herinneringen, haha.

Corina zei

Die letter past er perfect bij en in de stijl van de rest - prima keus!

Floor zei

Foto groter gemaakt..... tja, het lijk wel of het daar rechts ietsje anders is, maar ik kan het niet eens benoemen, dus zal het wel niet erg zijn.
Je weet het nu, en blijft het misschien zien, maar het is handwerk moet je maar denken.
Ik vind het een prachtig lapje geworden.
Je kunt het e.v.t. leuk inlijsten in een oud houten lijstje of zoiets.
Als je er nog meer gaat maken, misschien bewaren en later bij elkaar inlijsten?
Groetjes,
Floor

Antje uit Urk zei

Heel mooi, ik zie geen fout!
groetjes,

Tineke Machiela zei

het ziet er op mijn schermpie heel goed en mooi uit:)
fijn weekend...

Kantvreugde zei

Hoi Rian,
Lees nu pas je berichtje.
Wat een verandering voor je ouders, maar zeker ook voor jou...
Is het zorgcentrum 't Anker...
Mijn moeder heeft daar ook gewoond.
Super verzorging, wordt erg veel gedaan met de oudjes.
Ik hoor wel als je langs komt, ben op het ogenblik veel oppassen.
Je borduurwerk is schitterend, knap gedaan hoor!!
Groetjes Rita.

corrie zei

hallo rian
nauw de fout is echt niet te zien
wat geweldig mooi gemaakt weer
en je tuin is ook weer volop in bloei zag ik op foto's gezellig he de zomerse dagen
groetjes corrie

Johanna Zweden zei

Wat schitterend is dit geworden Rian
Weet niet war de fout zit, maar dat maakt het juist interessanter
Fijne dag groetjes Joke

Ineke zei

Ik zie die fout niet hoor, volgens mij mag je die gewoon laten zitten. De R is erg mooi geworden.
Groetjes, Ineke

tiny zei

Het is schitterend geworden en je fout ik heb ook zitten turen maar zie het niet, en wat ziet je pioenroos er mooi uit, in de mijne zitten dit jaar maar 2 knoppen vandaag bloeide er een. Denk dat ik dit najaar verpoot hij staat daar niet goed.