Pagina's

24 mei 2013

Nee....

Geen nieuw tussendoortje... maar je komt soms opeens iets tegen wat je toch wel erg graag even wilt uitproberen, en als het dan lukt, komt er weer een werkje bij op de lijst van "dat wil ik nog een keertje doen"

.
Open naaiwerk... ik had het wel eerder gedaan, maar alleen een heel eenvoudig open zoompje... Dit is een broddellapje, maar als het mooi genoeg wordt wil ik het toch leuk afwerken.

En ik heb nog een leuk affootje, maar dat moet nog op reis, dus dat kan ik nog niet laten zien.

5 opmerkingen:

Lida zei

Wat schattig en leuk om in een rol te bewaren! Groetjes
Lida

Mir zei

Oh, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan, ooit geleerd, lang lang lang geleden. Maar ik het er al mooi uitzien hoor Rian.
De layout van je blog vind ik ook erg leuk, ik moet ook maar weer eens moed en tijd maken om de mijne weer eens wat op te leuken!!
groet, Mirjam

Chris zei

Dat is weer eens heel wat anders. Mijn schoonmoeder en een schoonzus konden dit ook zo prachtig. Ik begin daar maar niet aan Rian
Op reis?? Ik hoorde ook al iets over een pleistertje ...... Dag lieve Rian!

Corina zei

Wow, prachtig is het!

Tineke zei

Mooi Rian, wat ben je toch een duizendpoot.
Groetjes Tineke