Pagina's

10 mei 2013

Update

Ik wil weer eens even de vorderingen aan de Jaargetijdenkrans laten zien.
Er was de laatste tijd niet veel gelegenheid om er aan bezig te zijn, maar toch heb ik nu het vierde deel afgekregen.
Ik heb het patroon voor deel 5 al binnen, dus daar kan ik dit weekend lekker mee van start. Ik hoop dat het warmer wordt dan vandaag, want als je niet naar alle bloesem en het nieuwe groen kijkt lijkt het wel herfst met zoveel wind.
Gisteren konden we heerlijk buiten zitten, maar vandaag bleef de deur weer dicht. Ik heb altijd wind in de achtertuin, en soms waaien zelfs de tuinstoelen de halve tuin door.
Maar het wordt wel steeds groener en fleuriger gelukkig. De judaspenning, de sering en de spaanse margrieten doen hun best, en ook de akelei, petunia's en nog zo het een en ander maken er weer een fijne tuin van.
O ja, en de pioenroos belooft ook weer véél bloemen, en is groter dan alle jaren hiervoor. Daar zal ik een foto van maken als de knoppen wat groter zijn.

Fijn weekend voor iedereen!


 

6 opmerkingen:

Corina zei

wat wordt je borduurwerk mooi! Ik zie al aardbeitjes tevoorschijn komen, of niet? Leuk! Het is nu wel heel mooi in de tuin, hè?

Chris zei

Tjonge, wat is dat toch een fijn borduurwerk, zó mooi! De zon breekt hier nu door en alles ziet er gelijk anders uit. Maar warm is het niet en het waait nog steeds behoorlijk.
Wat kan je daar van genieten hè, als je alles steeds meer ziet uitkomen en bloeien. Dat vind ik het mooie van ons klimaar met de jaargetijden.
Heel fijn weekend Rian en veel plezier met het verder borduren.

tiny zei

Wat ziet je tuin er al mooi uit, met al die bloeiers. Hier is het ook nog steeds koud brr... op die paar dagen na.... wanneer krijgen we warmte (lol)
Je borduurwerk wordt prachtig wat is het fijn werk.
Fijn weekend Tiny

Floor zei

Wat wordt dat prachtig die jaargetijdenkrans! Wat een hoop kleine steekjes en dan steeds van kleur wisselen.
Maar het is de moeite waard.
Jouw tuin wordt dus ook al fleurig.
Judaspenning is ook zo leuk. Had er veel van in mijn tuin, maar opeens verdween het weer, heb er nu nog maar één staan.
Groetjes,
Floor

corrie zei

hallo rian wat wordt je borduur werk weer mooi .ja in de tuin is nu weer van alles te zien he gezellig he al die bloemen jammer dat het weer nu even niet mee zit he maar het zal best wel beter gaan worden zodat we lekker in de tuin in kunnen
groetjes corrie

Elizabeth zei

Wat een beauty van een krans, het lijkt wel geschilderd!
Mooi al dat bloeiende spul in de tuin, het voorjaar vind ik altijd de mooiste periode van het jaar...

groetjes, Elizabeth