Pagina's

28 augustus 2013

Kleur in de krans, en (nog) kleur in de tuin

Met elke dag een klein stukje borduren is de jaargetijdenkrans nu op de helft. Ik loop wel een aardig eindje achter, maar dat vind ik niet zo erg. Het gaat langzaam, maar het staat gelukkig niet stil. Dus nu wacht ik op het volgende deel van het patroon. Ik vind hem nog steeds erg mooi. Rechts moeten nog wel stiksteekjes gezet worden, maar dat doe ik in gedeeltes tussen de kruisjes door. Niet zo'n leuk werkje, en soms moeilijk te zien hoe de lijntjes lopen. Maar het maakt het wel veel mooier.


Verder heb ik ook weer twee siggies ontvangen. De eerste van Els Verpoort, met een gezellig theepotje erop, en de tweede van Sarah Levi uit Duitsland, met een grappige uil erop. Dank je wel, Els, en Vielen Dank, Sarah!
En tot slot nog een collage van de laatste kleuren in de tuin. De witte besjes zijn nu op hun mooist, want als het gaat regenen worden ze heel snel bruin. Jammer, want ze zouden erg mooi staan in een kerststuk... Maar zo lang redden ze het niet, denk ik. Het sedum wordt zachtjesaan rose, terwijl de hortensia's een beetje verbleken... Zo gaat alles toch een beetje naar de herfst toe.
Het groen wordt nu een beetje moe, maar er is nog volop kleur in de tuin...


4 opmerkingen:

Lida zei

Schitterend wordt je borduurwerk en wat een leuke siggies er weer bij, je tuin is heerlijk en vol kleur, genieten dus! Groetjes
Lida

Chris zei

Je borduurwerk is een beauty!! Zó mooi, die kleuren. Net zoals in je tuin. Zelfs die verblekende kleurtjes staan mooi en geven een bepaalde sfeer. Het is wel droog hè?!
Leuke siggy's heb je er weer bij. Dat blijft gezellige post.
Fijne dag Rian!

tiny zei

Wat wordt je borduurwerk mooi!!! En leuke siggy's heb je gekregen, je blijft maar volhouden met het verzamelen . Fijn weekend Tiny

Trui zei

Wat een pràchtige krans wordt dat! Knap hoor, dat je daar het geduld voor hebt! En die bloemen verwelken gelukkig niet, hihi! Groetjes, Trudy