Pagina's

19 augustus 2013

Toch weer iets nieuws gestart...

Elizabeth was hier gestart met patroontjes van haakblokken. Erg verleidelijk, maar ik wilde sterk zijn en eerst nog wat projecten afmaken. Helaas... toen ze het tweede blok uitbracht ben ik gezwicht en nu haak ik mee aan haar blokken. Het is een werkje wat gemakkelijk meegenomen kan worden, dus zal ik er vast nog wel een gaatje voor vinden. Ik gebruik Babylo 10 van DMC, dus het wordt klein en fijn. Ik haak de blokjes ook meteen aan elkaar, zodat het een mooi haakrolletje wordt.
Ook de tashanger-geisha is af. Ik sta er iedere keer weer van te kijken hoeveel werk er in zo'n klein poppetje zit. Maar ik vind haar erg leuk geworden.

Voor iedereen een fijne dag; hier is het momenteel echt fröbelweer... grijs, en het regent. Ik hoop dat vandaag de zon nog even doorkomt, zodat we ook nog lekker buiten kunnen zitten.

10 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ah..., daar zijn de blokjes!
Wat mooi in dit formaat, en ik vind het heel erg leuk om te zien.
Je sleutelhanger is ook mooi geworden, weer eens wat anders...
Ja, het is fröbelweer, maar ik ga vandaag poetsen! Het kan maar beter weer eens gedaan zijn..

groetjes, Elizabeth

Chris zei

Dit is echt helemaal iets voor jou Rian. Ook om het heel fijntjes te maken. Mooi!
Je tashangertje is ook weer zo leuk. Pffff, wat een werk!
Zonnetje komt hier al door hoor, ik stuur hem wel door naar jou!

Floor zei

Wat een beeld is dat tassenhangertje!! Lijkt me best moeilijk omdat het zo klein is.
Maar wel genieten als je weer iets leuks klaar hebt.
Groetjes,
Floor

Mir zei

Veel te lang niet gekeken op je blog, schandalig en je maakt zulke leuke dingen. Grappig dat haken en je poppetje is echt heel leuk.

groet, Mirjam

tiny zei

Je geisha is prachtig!!! En je nieuwe haakproject ziet er ook mooi uit.

Groeten Tiny

corrie zei

hallo rian wat een super leuk en mooi
tassenhangertje en dat haakwerk zo fijn hoe krijg je het voor elkaar
het laarsje was ik vergeten te zeggen erg leuk groetjes corrie

Tineke Machiela zei

Ja dat kleine spul neemt tijd he ..maar is erg leuk;)
je haakwerk ziet er zo mooi uit..veel plezier er verder mee:)

Conny's-blog zei

Leuk de haakwerkjes die je ons laat zien zeg........liefs.Conny

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend haakproject wat fijntjes, en leuk hé om weer aan wat nieuws te beginnen

Fijne dag groetjes Joke

Antje uit Urk zei

wat een mooie gehaakte blokjes! En een lief tas hangertje! Lijkt me ook niet eenvoudig!
Lieve groet,