Pagina's

6 september 2013

Alkmaar...

Waar moet ik nu beginnen? Er was zóveel moois, en zó divers... Heel Hollands, zoals dit... met allemaal stoffen tulpen er nog voor... Of deze... de 1001 nacht....

Uitbundige kleuren en rustige tinten...

Chinees met schattige kimono's erop gevouwen,
Boerenbont, en quilts met een verbluffend effect door het kleurgebruik...

En helaas voor jullie.... de allermooisten heb ik niet kunnen fotograferen, want daar stond echt doorlopend een rij mensen voor te oh'en en te ah'en...




HET MIDDENSTUK IS IN KRUISSTEEK GEBORDUURD




DETAIL...

BOERENBONT

HIER WAS IK HELEMAAL WÈG VAN

BEETJE CELTIC... BEETJE ESCHER




HEXAGONNETJES VAN EEN CENTIMETER.... NIET TE GELOVEN

LEUK DAT IK DIE OOK IN HET ECHT HEB GEZIEN!


IK HEB OOK VEEL NAAR BENEDEN GEKEKEN....

EN NAAR DAT PRACHTIGE ORGEL....


EN NAAR BOVEN.

Wat is het toch een schitterende kerk!!

En toen was de batterij van mijn fototoestel leeg… Maar zo heb ik toch een indruk gegeven van al dat moois.


Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat de ‘artquilts niet echt mijn belangstelling hadden. Hoewel ik het allemaal vreselijk knap vind is het niet ‘mijn ding’en ik heb daar dus alleen maar vluchtig naar gekeken. Iedereen zijn smaak, tenslotte.


Fijn weekend, iedereen!!

 

9 opmerkingen:

Chris zei

Oh wat heb je veel mooie foto's gemaakt! Die bollenvelden waren ook leuk hè. Er was zoveel moois. Straks ga ik er zelf nog eens van genieten. Was enig om je te ontmoeten Rian! Nu maar uitrusten in het weekend?!

tiny zei

Ohh!!!! Rian wat laat je ons meegenieten. Geweldig wat was er veel moois te zien. Fijn weekend Tiny

Floor zei

Leuk dat je wat prachtige foto's hebt geplaatst, zodat ik een beetje kan meegenieten.
Want het was me te ver om naar toe te gaan.
Die quilt die jij zo mooi vindt, vind ik ook erg mooi, die diepte die er in zit, heel apart.
Groetjes,
Floor

Ineke zei

Geweldige foto's Rian, dank je wel, zo kan ik er toch nog van genieten!

Fijne zondag

Corina zei

mooi hoor, leuk dat we zo even mee kunnen genieten

Janny de Roo zei

ik kan er niet naar toe, daarom is iedere foto welkom...!

Elizabeth zei

Fijn om even mee te kunnen genieten, want ik ben er niet geweest!
Wat zul je veel indrukken hebben opgedaan, lekker inspirerend...

corrie zei

hallo rian
wat fijn dat je zoveel hebt genoten
en wat een prachtige foto's heb je gemaakt
al ben ik er niet zelf geweest geniet ik wel heel erg van je foto's
heel veel groetjes corrie

Johanna Zweden zei

Wat zit ik te genieten, wat heb ik veel gemist
Fijn weekeinden groetjes Joke

Ps ze zijn onderweg, ze worden vanuit Nederland opgestuurd naar je!