Pagina's

30 september 2013

Eindelijk tijd (gevonden) gemaakt om te klossen

Eindelijk staat mijn kantkloskussen weer in de huiskamer. Viel dat even tegen... Het was zo'n beetje anderhalf jaar geleden dat ik geklost had, en wat zakt de kennis dan toch snel weg. Ik had echt even een boekje nodig om op te starten, en heb maar een patroontje gekozen wat ik al eerder gemaakt had, en waar ik nu wat mee kan oefenen om er weer in te komen. Gelukkig zijn er weer steeds meer "o ja" momenten, en ik ga dan ook variëren met de slagen die ik werk. Wordt het toch een beetje anders dan het eerste exemplaar.

Ook heb ik afgelopen zaterdag een paar hele mooie foto's gemaakt van deze uit de kluiten gewassen herfstboden.  Ik vind het altijd weer bijzonder, paddestoelen.
Hier nog een close-up van een hoed. Prachtig toch?


5 opmerkingen:

Corina zei

Leuk dat je weer aan het kantklossen bent, leuk vogeltje. En mooie paddestoelen

tiny zei

Fijn dat je weer begonnen bent, je maakt zulke mooie dingen, dit ziet er ook weer prachtig uit. Mooie paddestoelen.

Saskia Smit zei

Kantklossen. Dat vind ik zo knap. Lijkt me ook best ingewikkeld.

Ineke zei

Oh ja, dit vogeltje ken ik, heb ik ook ge-kantklost ;-)

Succes

Annelein zei

Wat leuk dat vogeltje... Ook hier ligt het kantkloskussen al jaren opgeborgen. Maar voor mijn pronkrol komt-ie weer tevoorschijn.

Jou projectje maakt dat het weer helemaal begint te kriebelen. Eerst maar wat werkjes afronden...

Succes, het ziet er al heel mooi uit!!!!