Pagina's

16 september 2013

Toch nog iets gedaan...

Drukke rommelweek gehad, maar toch wat gehaakt, geborduurd, en zelfs weer wat gepatcht. Maar over dat laatste ben ik niet tevreden... de kleurencombinatie is niet naar mijn zin, dus dat ga ik uithalen en veranderen. Nog geen foto dus van mijn 'kussen-in-wording'.
Wel van het nieuwe haakblokje van Elizabeth, dat een beetje in het gedrang kwam, maar nu toch ook af is. Het was weer een erg mooi steekje, en leuk om te haken. Alleen zie je hem op de foto ondersteboven, want het beginstuk ligt op de doos. Ik vind hem zelf zo mooi worden :-)
Verder heb ik ook weer een siggie gehad. Uit Spanje, van Milagros. Haar eerste kennismaking met de naaimachine (van haar vriendin) liep uit op grote schrik toen meteen de naald brak. Ze dacht dat ze de hele machine naar de vaantjes had geholpen, maar dat viel gelukkig mee. Goed dat ze het toen niet opgegeven heeft, want ze patcht inmiddels al 2 jaar. Vandaar dat ze een naaimachine op haar siggie heeft gemaakt. Verder heb ik ook op bestelling nog een baretje gehaakt, met een leuke noppensteek, maar daar heb ik geen foto van. En weer een stukje aan de jaargetijdenkrans geborduurd, maar daar komt later wel weer een update van.
Ik wens iedereen een fijne (handwerk) week toe, met een beetje mooi herfstweer.
Siggie van Milagros Perez uit Madrid



8 opmerkingen:

Chris zei

Hahaha, ik heb bijna hetzelfde verhaal over die siggy op mijn blog vandaag. Er is toch iets speciaals met ons Rian, dat kan niet anders. Weet je nog van die boom?!
Wat een ontzettend mooi haakwerk is dat weer. Helemaal iets voor jou. Dagdag.

Corina zei

Mooi haakwerk!

Ineke zei

Wat een prachtig haakwerk!

Elizabeth zei

Ja, we doen altijd wel wat..., ook al lijkt het niet op te schieten!
Wat een leuke siggy, met een leuk verhaal eraan vast...
Jouw haakrol wordt heel mooi Rian; ik sta versteld van de 'strakheid' van het haakwerk, alsof je steeds aan het blokken bent geweest!

grtjs, Elizabeth

foekie's fashion zei

Wat een superhaakrol. Mooi strak gehaakt. Groetjes van JOke

tiny zei

Je haakwerk is heel mooi, en een hele leuke siggie heb je ontvangen, leuk met het verhaal erbij. Groeten Tiny

Kantvreugde zei

Hallo Rian,
Prachtig is je haakwerk.
Maar ik heb je net gemist vanmorgen.......
Wil je mij een e-mailtje sturen, ben je e-mail adres kwijt, andere computer....
Groetjes Rita.

corrie zei

hallo rian wat heb je weer mooi haakwerk gemaakt heel veel groetjes corrie