Pagina's

25 september 2013

Lapjesbuit

Wat was dát gezellig shoppen bij Fatquarters in Culemborg. Ik had het rijk alleen, gezellig gekletst met Willeke bij een kopje koffie, en alle tijd om lapjes uit te zoeken. Dit is het geworden: De lap waar de fatquarters op liggen is de achterkantstof voor de quilt. Dus ik kan weer verder met blokjes snijden.
De drie linkse bruine lapjes zijn voor een dronkemanspad-quilt, waar ik bruintjes voor aan het sparen ben. en ook een pakketje voor een soort van knijpdoosje ging mee naar huis. Blikjes tijd had ze helaas niet... :)
Er was natuurlijk nog veel meer moois, want ze had echt "mijn kleurtjes" in haar winkel, maar er moet ook iets voor een volgend bezoekje overblijven hè?

10 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een prachtige lapjes, heb je ook altijd moeite om in de pas gekochte stofjes te snijden/knippen???
Groetjes, Ineke

Elizabeth zei

Aha, jij kunt weer vooruit!
Wat een heerlijkheden hè in zo'n winkel.. Ik ben dan eerst volledig de kluts kwijt omdat ik zoveels moois zie. Maar uiteindelijk moet je het toch bij je eigen kleurtjes houden. En dat is je prima gelukt!

fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Corina zei

mooie lapjes hoor!

Saskia Smit zei

Dat ziet er veelbelovend uit. Culenborg...mmm genoteerd op de wensenlijst!

foekie's fashion zei

Wat een mooie lapjes, mijn kleurtjes. Groetjes van Joke

tiny zei

Mooie lapjes heb je in Culenborg gekocht. Laat de herfst nu maar komen jij kunt vooruit. Fijn weekend Tiny

Floor zei

Leuke winkel is dat hè, bij Willeke.
Je hebt prachtige lapjes gekocht.
Kan je weer lekker snijden en naaien.

corrie zei

hallo rian wat een mooie lapjes heb je gekocht
jij kunt weer lekker vooruit nu
heel veel groetjes corrie

Johanna Zweden zei

Om te aaien
Fijne zondag groetjes Joke

Tineke zei

Wat een mooie lapjes, ook helemaal mijn kleurtjes.
Groetjes Tineke